اصلاح نظام پرداخت پزشکان تامین اجتماعی

کد خبر: 360269

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بخشنامه اصلاح نظام پرداخت به پزشکان تأمین اجتماعی 28 اسفند 92 ابلاغ و از اول فروردین‌ماه سال 93 اجرایی شده است گفت: براین اساس متوسط افزایش پرداختی به پزشکان در مناطق محروم 60 تا 65 درصد بوده است.

ایسنا: دکتر محمدعلی همتی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در راستای اجرای آن اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مورد تاکید این طرح "نگه‌داشت پزشکان در مناطق محروم" است.

وی افزود: البته سازمان تأمین اجتماعی در سال 92 اجرای طرح نگه‌داشت پزشکان خود در مناطق محروم را آغاز کرده بود و ما اصلاح نظام پرداخت را در دست داشتیم و میزان پرداختی به پزشکان به خصوص در اورژانس، رادیولوژی، دندانپزشکی و.. را در مناطق محروم افزایش دادیم.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بخشنامه اصلاح نظام پرداخت به پزشکان تأمین اجتماعی 28 اسفند 92 ابلاغ و از اول فروردین‌ماه سال 93 به اجرا در آمده است گفت: براین اساس متوسط افزایش پرداختی به پزشکان در مناطق محروم 60 تا 65 درصد بوده است.

همتی افزود: مشابه این برنامه در طرح تحول نظام سلامت نیز وجود دارد و ما نگران تاثیرات این طرح بر روی نگه‌داشت پزشکان تأمین اجتماعی در مناطق محروم هستیم و باید برای آن چاره‌اندیشی کنیم.

به گفته وی، این نگرانی از آنجا منشا پیدا می‌کند که کارآمدی مصوبه کنونی در حال اجرای تأمین اجتماعی کم شود و برای ماندگاری پزشکان در مناطق محروم دچار مشکل شویم، در این صورت ناچارا دست به اصلاح مصوبه نظام پرداخت خواهیم زد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها