افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد

کد خبر: 363380

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید افتتاح گردید.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد
شریان نیوز: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر کشور با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید افتتاح گردید.

این نمایشگاه که با تلاش مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برپا شده است نمایش گوشه‌ای از فعالیت‌ها و توانمندی های علمی و پژوهشی اعضای تشکل‌ها و نخبگان شاهد و ایثارگری می باشد.

در این مراسم حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید ،سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور،میعاد صادقی رئیس مرکز تشکل ها ، اسماعیلی دبیر کل جمعیت ، معاونت‌های بنیاد و مدیران کل استانی و جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر حضور داشته و دستاوردهای نخبگان، کارآفرینان، تشکل‌ها و مؤلفان شاهد و ایثارگر به نمایش گذاشته شد. در ادامه قرآنی با کتابت و طراحی هنرمندان ایثارگر و به سرپرستی غلامرضا راه‌پیما، نویسنده و جانباز رونمایی شد. در حال حاضر سه صفحه از صفحات این قرآن در قطع 50 در 70 که به مدت سه سال توسط 15 نفر از ایثارگران انجام شده است، آماده رونمایی شده است. در ادامه مراسم حجت‌الاسلام شهیدی از نمایشگاه دستاوردهای نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر بازدید نمود. قابل ذکر است رئیس بنیاد شهید از غرفه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواند یش خدمتگزار نیز بازدید کرده و مصاحبه ای کوتاه نمود و در آخر دست خطی به یادگار نوشت. در این نمایشگاه جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار نیز در غرفه ای اختراعات و پژوهش های واحد نخبگان مجموعه را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه از دوم تا پنجم شهریورماه همزمان با هفته دولت مقابل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برپاست.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها