تمهیدات آتش‎نشانی برای راهپیمایی22بهمن

کد خبر: 398621

مهدی داوری در این‌باره گفت:‌ تمام مدیران ارشد عملیاتی و ستادی سازمان آتش نشانی همانند سال های گذشته، همگام با بیش از 250 آتش نشان تهرانی به همراه 126 خودروی سبک و سنگین، تامین ایمنی راهپیمایان را در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه برعهده خواهند داشت.

ایسنا: معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش بیش از 250 آتش نشان و صدها آتش نشان داوطلب در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

مهدی داوری در این‌باره گفت:‌ تمام مدیران ارشد عملیاتی و ستادی سازمان آتش نشانی همانند سال های گذشته، همگام با بیش از 250 آتش نشان تهرانی به همراه 126 خودروی سبک و سنگین، تامین ایمنی راهپیمایان را در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه برعهده خواهند داشت. وی با اشاره به استقرار 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین و 21 آتش نشان در میدان آزادی در شب قبل از مراسم راهپیمایی، اظهار کرد: این تعداد آتش نشان به منظور بررسی وضعیت ایمنی غرفه ها و وضعیت سیم کشی و تجهیزات ایمنی از روز بیست و یکم بهمن ماه در این محل حضور دارند. معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در طول مدت راهپیمایی 112 ایستگاه آتش نشانی در حال آماده باش هستند و خودروهای پشتیبان شامل جرثقیل، نردبان، فوماتیک، تانکر آبرسان، دستگاه های تنفسی و نیروی امداد و نجات و آتش نشانان ایستگاه های مستقر در مسیرهای منتهی به میدان آزادی تا پایان برگزاری راهپیمایی، مسئولیت تامین ایمنی راهپیمایان را بر عهده خواهند داشت. وی با تاکید بر حفظ خونسردی شهروندان در صورت بروز هر گونه حادثه و نیز اطلاع به سامانه 125 و نیز مراجعه به نزدیکترین اکیپ مستقر در مسیر راهپیمایی، از غرفه داران نیز خواست با توجه به وجود اقلام فرهنگی و قابل اشتغال بودن آن ها تجهیز غرفه را به کپسول خاموش کننده ایمنی فراموش نکنند، البته نیروهای آتش نشانی در تمام مسیرهای تعیین شده راهپیمایی حضور خواهند داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها