نشست علمی‎تخصصی «شهروسلامت جنسی»

کد خبر: 438899

مرکز مطالعات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری انجمن جامعه‌شناسی ایران نشست علمی تخصصی «شهر و سلامت جنسی» را روز یکشنبه اول شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می‌کند.

نشست علمی‎تخصصی «شهروسلامت جنسی»
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: این نشست به بررسی ابعاد گسترده سلامت اجتماعی به ویژه سلامت جنسی و ضرورت هوشیاری افراد و خانواده‌ها، کیفیت ارتباطات در سطح خرد و کلان در سطح زندگی شهری و نقش سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در ارتقای سلامت جنسی می‌پردازد. دکتر شیرین احمدنیا مدیر گروه جامعه‌شناسی پزشکی و سلامت انجمن جامعه‌شناسی و دکتر سیدعلی آذین متخصص پزشکی اجتماعی در این نشست به بررسی و تشریح ابعاد سلامت جنسی می‌پردازند. دکتر اسماعیل غلامی‌پور در بخشی دیگر از برنامه یافته‌های پروژه پژوهشی بررسی نگرش‌های جنسی شهروندان تهرانی را اعلام می‌کند و مستند «یک پیشنهاد ساده» به کارگردانی یاسر عرب با موضوع رابطه فرهنگ و رشد جنسی برای حاضران پخش می‌شود.
نشست علمی تخصصی «شهر و سلامت جنسی» ساعت 9 تا 12 یکشنبه اول شهریور در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 66488566 و 66486927 تماس بگیرند یا با ارسال نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی 2000183735 ثبت نام کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها