رونمایی از تمبر طلا و نقره حافظ+عکس

کد خبر: 453807

همزمان با یکصد و چهلمین سال تاسیس پست در جهان، از تمبر طلا و نقره منقش به تصویر شاعر ایرانی - حافظ شیرازی- در ایران رونمایی شد.

رونمایی از تمبر طلا و نقره حافظ+عکس
مهر: مراسم روز جهانی پست با ۲ روز تاخیر، امروز یکشنبه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی برگزار شد. در این مراسم از تمبر طلا و نقره منقش به لسان الغیب حافظ شیرازی رونمایی شد. پیش از این نیز، شرکت پست از تمبر طلا و نقره منقش به تمثال حضرت امام خمینی (ره) رونمایی کرده بود. تمبرهای طلا و نقره با سفارش قبلی و به تعداد محدود تولید می‌شوند و ارزش کلکسیونری دارند.
رونمایی از تمبر طلا و نقره حافظ+عکس
همچنین در مراسم روز جهانی پست، از ۲۱ پروژه و سرویس پستی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۷۷۷ میلیارد ریال بهره برداری شد. ۹ سرویس جدید پستی شامل تجارت الکترونیک بدون مرز، پست مستقیم الکترونیکی، پست ترکیبی، خدمات ویژه شهروندی (تماس با ۱۹۳)، رونمایی از تمبر فاخر طلا و نقره حافظ، پست لجستیک، پست پخش، پست رسانه و سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست است. همچنین ۶ پروژه توسعه زیرساختهای پستی شامل پروژه دیتاسنتر پستی، سامانه تایید مختصات جغرافیایی، ۲ هزار صندوق پستی هوشمند و هاب پستی شمال‌غرب، مرکز مبادله پستی بین‌الملل در فرودگاه امام و تجهیزات بخش نامه‌رسانی به بهره‌برداری رسید. در این مراسم ۶ پروژه عمرانی شامل تجهیز و احداث اداره تجزیه و مبادلات کردستان، احداث اداره پست لرستان، احداث اداره پست دورود و گیلاوند و افتتاح ۲ دفتر نمونه پستی با تجهیزات و امکانات مدرن نیز افتتاح شد. این مراسم با حضور وزیر ارتباطات، معاونان وزیر و مدیران شرکت پست برگزار شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها