ماجرای حاجی دیری و فرزند‌خواندگی کودک آفریقایی+عکس

کد خبر: 454154

از چند روز پیش که موضوعی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر سرپرستی یک زوج ایرانی از یک کودک آفریقایی که پدر و مادر خود را در فاجعه منا از دست داده است منتشر شد که بازخوردهای مختلفی را در پی داشته است.

ماجرای حاجی دیری و فرزند‌خواندگی کودک آفریقایی+عکس
فارس: از چند روز پیش موضوعی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر سرپرستی یک زوج ایرانی از یک کودک آفریقایی که پدر و مادر خود را در فاجعه منا از دست داده است منتشر شد که بازخوردهای مختلفی را در پی داشته است. اما واقعیت خبر چیز دیگری است که باعث انعکاس وسیع رسانه‌ای در استان و کشور شد و عکس‌العمل‌های ضد و نقیضی را به همراه داشت. عباس اسیری که سوژه این اخبار و انعکاس رسانه‌ای بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این عکس بدون هیچ منظوری و در کنار یکی از هتل‌های عربستان گرفته شد و پس از ارسال برای یکی از آشنایان، وی عکس را به گروه‌ها منتقل کرد و همین موضوع باعث چنین انعکاسی شده است.
ماجرای حاجی دیری و فرزند‌خواندگی کودک آفریقایی+عکس
وی با تکذیب چنین خبری گفت: به هیچ‌وجه قصد فرزندخواندگی این پسر را نداشته‌ام زیرا خود دارای 10 فرزند هستم و تصمیمی برای چنین کاری نگرفته بودم. اسیری از ابراز احساسات مردم تقدیر کرد و افزود: هرچند سرپرستی فرزندان یتیم کار خداپسندانه‌ای است اما انتشار خبری مبنی بر فرزندخواندگی پسری سیاه‌پوست آفریقایی توسط بنده واقعیت ندارد. عباس اسیری که شغل کشاورزی دارد و امسال به همراه همسرش به حج مشرف شده است اهل روستای شهنیاء بخش بردخون است و در زمینه فعالیت‌های خیریه نیز مشارکت دارد و در ایام عزاداری سالار شهیدان با هیأت‌ها و محافل گرامیداشت شهدای کربلا همکاری می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها