موضع وزارت ارشاد در قبال رسانه‌های غایب در نمایشگاه مطبوعات

کد خبر: 461194
جمهوری اسلامی: سخنگوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضع این وزارت‌خانه را در قبال حاضر نشدن برخی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات اعلام کرد.
حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ِ مباحثی که درباره ادعای تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط رسانه‌هایی که در این نمایشگاه ثبت‌نام نکرده‌اند، عنوان می‌شود، گفت: به کار بردن کلمه تحریم آن هم در جمهوری اسلامی و در داخل کشور را درست نمی‌دانیم. زمانی نمایشگاه فرانکفورت برگزار می‌شود و سلمان رشدی می‌خواهد شرکت کند، ما آن را شجاعانه، با اعتقاد و با توجه به مصالح کشور تحریم می‌کنیم اما بحث تحریم در جمهوری اسلامی یک مقوله بی‌اساس، بی‌مبنا و فاقد توجیه و معناست.
او افزود: یک عده از اول هم موضع داشتند که در نمایشگاه شرکت نکنند؛ البته برای دولت گرایش‌ها و سلیقه‌ها فرق نمی‌کند؛ هر رسانه سیاست‌ها و نگاه متفاوتی دارد و منتسب به یک جریان. ما این مساله را پذیرفته‌ایم و هیچ کس منتقد این نیست که چرا فلان نشریه یا خبرگزاری متعلق به فلان جریان یا نگاه سیاسی است،‌ این برای ما تفاوتی به وجود نمی‌آورد.
نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: منتهی یکسری، بهانه‌ها جویی‌ها را به وجود می‌آورند تا تخریب و تضعیف کنند و سیاست‌ها را زیر سوال ببرند که در آن زمان ما دفاع می‌کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها