از مترو "لوازم‌آرایشی" نخرید

کد خبر: 463284

معاون مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از مردم خواست لوازم آرایشی را از مترو‌ها و کنارخیابان خرید نکنند.

مصطفی اسماعیلی افزود: مصرف کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها و مراکز دارای مجوزهای لازم برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی را برای خرید انتخاب کنند و خرید از سایر مراکز از جمله مترو‌ها و کنار خیابان توصیه نمی‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از سازمان غذا و دارو، وی خاطرنشان کرد: در این زمینه مکاتباتی با شهرداری شده تا با فروشندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در مترو و کنار خیابان‌ها، برخوردهای لازم صورت گیرد.
وی یادآور شد: همه محصولات آرایشی و بهداشتی که به صورت قانونی وارد می‌شوند و برچسب اصالت دارند از لحاظ کیفیت و سلامت مشکلی ندارند.
معاون نظارت و ارزیابی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ضابطه‌های واردات محصولات آرایشی و بهداشتی در این اداره تدوین شده و مطابقت این محصولات با استانداردهای بین المللی و داخلی الزامی است.
اسماعیلی گفت: متاسفانه بسیاری از محصولات آرایشی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود بنابراین لازم است دستگاه‌های مربوطه از ورود آن‌ها جلوگیری کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها