تکذیب مخالفت رئیس‌جمهوری با افزایش جرایم رانندگی

کد خبر: 496371

فرمانده پلیس راهور ناجا با تکذیب مخالفت رئیس‌جمهوری با افزایش ۱۰۰‌درصدی جریمه‌های رانندگی، گفت: مبالغ جدید جریمه‌های رانندگی از ۱۶ اسفندماه امسال اعمال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: تقی مهری با هشدار به مردم درباره اعمال قطعی جرایم جدید رانندگی در سفرهای نوروزی اظهار کرد: مطابق مصوبه هیات دولت، اعمال نرخهای جدید رانندگی را از نیمه دوم اسفند آغاز می‌‌شود.

وی درباره کاهش مجدد نرخ جدید جریمه‌های رانندگی در پی مخالفت رییس‌جمهوری با افزایش 100 درصدی نرخ‌های قبلی، اظهار کرد: این اظهارات واقعیت ندارد و ما مطابق مصوبه هیئت دولت، اعمال نرخ‌های جدید رانندگی را از نیمه دوم اسفند آغاز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نشنیده‌ام که رییس‌جمهوری مخالفت کرده باشد و بر اساس پیشنهادهایی که از طریق وزارت کشور و با امضای وزرای دادگستری، کشور، راه و شهرسازی و فرماندهی نیروی انتظامی به دولت ارایه و تصویب شده بود، 12 تخلف افزایش 100درصدی و یکی از تخلفات هم افزایش 400 درصدی دارد که شامل تخلف «حرکت با سرعت 30 تا 50 کیلومتر در بزرگراه‌ها» است و 28 تخلف هم افزایش 50 درصدی داشته و سایر تخلفات نیز تغییری نکرده است. بنابراین ما از 16 اسفند این جرایم جدید را اعمال می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها