دستگیری باند قتل‌های سریالی شمال پایتخت +عکس

کد خبر: 497389

هفت سارق غیر ایرانی که در قرارهای صوری به بهانه فروش سکه‌های عتیقه در شمال تهران مرتکب دو قتل و سرقت 135 میلیون تومان شده بودند، قبل از ارتکاب سومین جنایت روز گذشته شناسایی شدند.

دستگیری باند قتل‌های سریالی شمال پایتخت +عکس
خبرگزاری میزان: رسیدگی به این پرونده 27 آبان امسال همزمان با اعلام مرگ مشکوک مرد 45 ساله ای به علت اصابت چاقو در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. با حضور مأموران در بیمارستان شهدای تجریش مشخص شده مقتول 45 ساله به نام سعید ساعتی قبل توسط دو دوستش به بیمارستان منتقل شده، اما به علت شدت ضربه چاقو و جسم سخت به سرش، جانش را از دست داده است.
دستگیری باند قتل‌های سریالی شمال پایتخت +عکس
در ادامه یکی از همراهان مقتول مدعی شد دو روز قبل سعید از طریق کارگرش اکبر متوجه فروش سکه های عتیقه شد. به همین دلیل او به همراه من و دوستم برای خرید به خانه ای ویلایی در محله صبای تجریش حاضر شدیم. من برای خرید شام به بیرون از خانه رفتم و ساعتی بعد وقتی بازگشتم با جسد نیمه جان سعید رو به رو شدم در حالی که دست و پای دوستم محمود نیز بسته شده بود و فروشندگان سکه های عتیقه با سرقت 15 میلیون تومان توانستند فرار کنند. در حالی که تحقیقات برای شناسایی فروشندگان سکه‌های تقلبی ادامه داشت، مأموران در آخرین روز دی ماه متوجه قتل مرد 42 ساله ای در یک ساختمان نیمه کاره، در محله پاسداران شدند. دستگیری باند هفت نفره قتل‌های سریالی شمال پایتخت / مرگ یکی از متهمان در عملیات دستگیری با حضور مأموران در محل، مشخص شد مرد 42 ساله به همراه برادر 40ساله اش برای خرید سکه های عتیقه با چند مرد غیر ایرانی در ساختمان نیمه کاره قرار گذاشتند؛ اما به یکباره فروشندگان سکه های عتیقه با قتل مرد 42 ساله و مجروح کردن برادرش، با سرقت 120 میلیون تومان از محل فرار کردند. با توجه به شباهت هر دو قتل ماموران احتمال دادند قتل‌ها به صورت سریالی کار یک باند باشد و احتمال ارتکاب جنایت های مشابه وجود دارد. درحالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، روز گذشته کارآگاهان متوجه قرار مرگبار فروشندگان سکه های عتیقه تقلبی با طعمه خود در پارکی در محله میدان گل نبی در خیابان شریعتی شدند. با حضور مأموران آنها 7 متهم را که سوار چند موتور سیکلت بودند، شناسایی کردند. با شناسایی متهمان، مأموران به آنها دستور ایست دادند، اما یکی از آنها اقدام به فرار کرد که در جریان تعقیب و گریز با شلیک مأموران پلیس کشته شد. همچنین شش متهم دیگر که همگی غیر ایرانی هستند، دستگیر و از آنها 450 سکه تقلبی طلا کشف و ضبط شد. صبح امروز با انتقال هر 6 متهم به دادسرای امور جنایی تحقیقات از آنها از سوی سعید احمد بیگی بازپرس ویژه قتل تهران آغاز شد. اطلاعات تکمیلی از اعترافات متهمان به زودی منتشر می شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها