کوله پشتی گردی/ چگونه مسافرت‌های یکی دو روزه برویم؟

کد خبر: 501361

کشور ما مملو از جاهای دیدنی و گردشگری‌ست. اصلا هم مهم نیست در کدام شهر زندگی می‌کنید، حتما اگر اراده کنید به یک کوله پشتی گردی ساده بروید تعداد زیادی مقصد چشم به راه شماست.

کوله پشتی گردی/ چگونه مسافرت‌های یکی دو روزه برویم؟
کوله پشتی گردی
سرویس اجتماعی فردا؛ گروه سبک زندگی: یکی از عادات ناجور زندگی زدن زیر تمام برنامه ریزی ها و زمان بندی های ماست. یعنی انگار خوشش می آید که دقیقه نود حالمان را بگیرد و بگوید، هه حالا دیگر نمی توانی به فلان کاری که میخواستی برسی. بگوید من برنامه ریزی می کنم که چه اتفاقی بیافتد و چه نه. اصولا از قلدری خوشش می آید. اما این دلیل نمی شود که ما هم حسابی کوتاه بیاییم و اینجور مواقع زانوی غم بغل بگیریم که ای داد! راست می گوید ها، دیگر نمی شود به فلان برنامه رسید و بعد منتظر بمانیم که زندگی چه برنامه ای برایمان چیده است.
یکی از زمان های مورد علاقه زندگی برای این بازی ه « من انتخاب می کنم » همین تعطیلات نوروز است. همه دلشان سفر رفتن میخواهد و تفریح و خوش گذرانی و اینجاست که گهگاه زندگی بازی اش میگیرد و میزند زیر میز برنامه ها. یک وقتهایی کاری پیش می آید که مجبورتان می کند چند روزی از اول و چند روزی از انتهای تعطیلات را در شهر بمانید. گاهی وقتها هم مسافر ناخوانده ای می رسد و برنامه سفرتان را برهم می زند؛ شاید هم محل کار به مشکل مالی می رسد آخر سالی و حقوق ماه آخر را که رویش حساب کرده بودید برای سفر پرداخت نمی کند و دستتان را می گذارد در پوست گردو. حالا اگر خوب گوش کنید صدای خنده های ریز ریزکی زندگی را می شنوید. بیاید و حالش را بگیرید و تعطیلات عید امسال را بگذارید برای «کوله پشتی گردی» که در واقع یک مدل ساده و جذاب مسافرت است که هم کوتاه مدت است و هم بسیار ارزان.
خدا را شکر کشور ما مملو از جاهای دیدنی و گردشگری ست. اصلا هم مهم نیست در کدام شهر زندگی می کنید، حتما اگر اراده کنید به یک کوله پشتی گردی ساده بروید تعداد زیادی مقصد چشم به راه شماست. کار سختی نیست و ما هم در پست های «کوله پشتی گردی» به شما تعدادی از همین سفرهای یک روزه را از مبدا های مختلف معرفی می کنیم.
کوله پشتی گردی
فقط باید چند نکته را در ذهن داشته باشید.
1.حتما یک نقشه راه های منطقه به همراه داشته باشید. البته پیشنهاد ما به شما استفاده از گوگل مپ است که امروزه روی تمام گوشی های اسمارت نصب میشود و در لحظه به شما می گوید کجای این دنیا ایستاده اید و احتمال گم شدنتان را به حداقل می رساند.
2.زیر انداز و قاشق و چنگال و لیوان به همراه ببرید.
3. حافظه دوربین یا تلفن همراهتان را خالی کنید که به اندازه کافی بتوانید عکس بگیرید و خاطره بسازید.
4. قرص دل پیچه و قرص مسکن و باند کشی و چسم زخم و پماد زخم به همراه داشته باشید.
5. دفترچه بیمه و کارت شناسایی همراهتان باشد.
6. کفش و لباس راحتی بپوشید.
7. مقداری نان و پنیر و گردو یا یک کنسرو ساده برای ناهار همراهتان ببرید.
8. شارژرهایتان را فراموش نکنید.
کوله پشتی گردی
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها