نقش روحانیون در کاروان‌های راهیان نور

کد خبر: 504399

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان گفت: بصیرت افزایی براساس فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت‌های راهیان نور است که حضور روحانیون در کاروان ها می تواند زمینه این بصیرت افزایی را فراهم سازد.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام والمسلمین محمد جمالی، با اشاره به برنامه های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گیلان در مناسبت های مختلف، اظهار کرد: آشناسازی نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، شهادت، فداکاری، غیرت، جوانمردی، رشادت و آزادگی یکی از برنامه های این سازمان است.
وی با تأکید بر اینکه انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن رشادت‌ها و سبک و سیره شهیدان برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین رسالت هاست، افزود: اعزام طلاب استان گیلان به مناطق عملیاتی نه تنها به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است، بلکه به واسطه انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های جوان و اقشار مختلف مردم صورت می پذیرد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان تاکید کرد: بصیرت افزایی بر اساس فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت های راهیان نور است که حضور روحانیون در کاروان ها می تواند زمینه این بصیرت افزایی را فراهم سازد.
حجت الاسلام جمالی در خصوص تعداد روحانیونی که تاکنون به مناطق عملیاتی اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: تا امروز بیش از 450 روحانی همراه با کاروان های اعزامی از شهرستان های مختلف گیلان به راهیان نور اعزام شده اند.
وی با بیان اینکه این روحانیون از سال گذشته تاکنون به مناطق عملیاتی اعزام شدند، افزود: از این تعداد 250 مبلغه و 200 مبلغ هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها