انفجار لوله گاز در فلکه اول شهران +تصاویر

کد خبر: 533693

وقوع انفجار لوله گاز در فلکه اول شهران واقع در شمال غرب تهران به تعدادی از خانه های اطراف آن خسارت وارد کرد.

انفجار لوله گاز در فلکه اول شهران +تصاویر

خبرگزاری ایرنا: وقوع انفجار لوله گاز در فلکه اول شهران واقع در شمال غرب تهران به تعدادی از خانه های اطراف آن خسارت وارد کرد. یکی از مسئولان سامانه تلفنی 125 آتش نشانی تهران در تماس تلفنی خبرنگار ما با تایید این خبر گفت: آتش سوزی ناشی از این انفجار حدود ساعت 4:30 بامداد جمعه به وقوع پیوست. وی اظهارداشت : این آتش سوزی تا این ساعت (6:20) مهار شده است.

انفجار لوله گاز در شهران

وی از بیان جزییات انفجار لوله گاز و آتش سوزی ناشی از آن خودداری کرد و گفت: اعلام جزییات خسارات و یا تلفات احتمالی حوادث شهری، برعهده سخنگو و یا روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران می باشد. مرتضی مرادی پور سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران نیز علت وقوع این انفجار را شکستگی لوله گاز در تقاطع خیابان کوهسار و خیابان یکم شهران عنوان کرد. وی اظهارداشت: به دنبال وقوع این انفجار ده تیم عملیاتی به همراه 45 نفر از امدادگران هلال احمر تهران به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار لوله گاز در شهران

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت که نگران نشست احتمالی ساختمانهای اطراف محل انفجار هستیم و به این علت ساکنان خانه های اطراف این محل تخلیه شده اند. برخی گزارشها حاکی از آن است که پنج باب ساختمان دراین انفجار دچار آتش سوزی و خسارت جدی شده است. یکی از اهالی این منطقه نیز در تماس تلفنی با ایرنا علت این انفجار را ناشی از عملیات عمرانی مترو (خط 6) دراین منطقه اعلام کرد. واحد مرکزی خبر هم گزارش داد: بلندگوی خودروهای امدادی از سکنه نزدیک انفجار درخواست تخلیه فوری منازل را تکرار می کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها