علت حادثه تصادف خودروی پرسنل ارتش

کد خبر: 542417

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: حوالی ساعت 14:20 امروز یک دستگاه ون هیوندا که حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش بود در حال حرکت در مسیر ناگهان در مقابل ورودی پارک جنگلی سی‌سنگان دچار حادثه شده و واژگون شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت وقوع حادثه برای خودروی حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش را اعلام کرد. سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: حوالی ساعت 14:20 امروز یک دستگاه ون هیوندا که حامل پرسنل نیروی دریایی ارتش بود در حال حرکت در مسیر ناگهان در مقابل ورودی پارک جنگلی سی‌سنگان دچار حادثه شده و واژگون شد. وی با بیان اینکه در پی این حادثه و طبق گزارش‌های پلیس سه تن شامل یک سرباز وظیفه و دو کارمند نیروی دریای ارتش که یکی از آنها راننده ون بود مصدوم شدند گفت: سرباز و دو کارمند دیگر طبق گزارش‌های واصله به پلیس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارند. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره علت این حادثه گفت: بررسی کارشناسان پلیس راه نشان می‌دهد که تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه بوده است.
آخرین جزییات از تصادف خودروی حامل سربازان در نوشهر سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه تصادف برای خودروی حامل سربازان در نوشهر موجب کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن 5 نفر دیگر شد. ذکریا اشکپور اظهار کرد: یک دستگاه مینی‌بوس که حامل جمعی از سربازان و افسران کادر نیروی دریایی ارتش بود در محور نوشهر رویان منطقه سی سنگان دچار حادثه شده و واژگون شد. وی بیان کرد: ساعاتی قبل بعد از تماس با مرکز فوریت های ۱۱۵ نوشهر و خبر تصادف یک دستگاه مینی بوس، بلافاصله نیروهای ما در محل حادثه حاضر شدند و به امر امداد رسانی به مصدومان پرداختند. اشکپور با اشاره به وخامت حال برخی مصدومان گفت: در این حادثه ۶ نفر دچار مصدومیت بیشتری شدند که بلافاصله به بیمارستان‌های شهید بهشتی نوشهر و امام خمینی نور انتقال داده شدند. سخنگوی اورژانس مازندران افزود: یکی از مصدومان حادثه به علت شدت جراحات فوت کرد و مابقی در حال مداوا هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها