گریز ۳۰۰سرنشین هواپیمای اماراتی از مرگ

کد خبر: 551987

دیروز همزمان با فرود اضطراری هواپیمای مسافربری شرکت امارات ایرلاین در فرودگاه دوبی، این هواپیمای غول پیکر آتش گرفت اما به سرنشینانش آسیبی نرسید.

روزنامه ایران: دیروز همزمان با فرود اضطراری هواپیمای مسافربری شرکت امارات ایرلاین در فرودگاه دوبی، این هواپیمای غول پیکر آتش گرفت اما به سرنشینانش آسیبی نرسید.
به گزارش خبرگزاری‌ها، هواپیمای مسافربری خطوط هوایی امارات که ظهر دیروز از هند به دوبی رسیده بود هنگام نشستن روی باند دچار حادثه شد و آتش گرفت.پرواز شماره EK521 با 282 مسافر و 18 خدمه در ساعت 19/10 صبح دیروز به وقت محلی از فرودگاه بین‌المللی «تریواند روم» هند به پرواز درآمد و قرار بود ساعت 50/12 ظهر به وقت محلی دوبی در فرودگاه این شهر به زمین بنشیند، اما لحظاتی پیش از فرود، هواپیمای بوئینگ 777 دچار حادثه شد و پس از اینکه با دم به زمین خورد متوقف شد و آتش گرفت.
با وجود حریق مهیب این هواپیمای 13 ساله، همه سرنشینان با تمهیدات ویژه فوری از هواپیما خارج شده و این حادثه بدون تلفات جانی پایان یافت. به دنبال این واقعه، فرودگاه دوبی تا چند ساعت بسته شد. با وجودی که هنوز دلیل این آتش‌سوزی ناگهانی مشخص نشده است سازندگان شرکت بوئینگ با همکاری مسئولان اماراتی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده‌اند.یکی از خلبانان که از نزدیک شاهد این فرود توأم با مهارت خلبان بود، گفت: فرود هواپیما به سختی انجام شد و خلبان نیز هواپیما را در فاصله نزدیک به باند به زمین نشاند اما دم پرنده آهنین به زمین خورد و آتش سوزی رخ داد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها