مسافر قلابی، رانندگان را بیهوش می‌کرد

کد خبر: 555447

پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دستگیری سارق سابقه‌داری که با خوراندن آبمیوه مسموم نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد، از مالباختگان خواست برای طرح شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

روزنامه ایران: پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دستگیری سارق سابقه‌داری که با خوراندن آبمیوه مسموم نقشه سرقت‌هایش را عملی می‌کرد، از مالباختگان خواست برای طرح شکایت به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران» چندی قبل مردی به کلانتری 142 کن رفت و علیه این سارق شکایت کرد و گفت: ساعت 3 بعدازظهر 22 خرداد با خودروی پرایدم در حال مسافرکشی در محدوده خیابان شهید اشرفی اصفهانی بودم که مرد جوانی از من خواست به‌صورت دربستی او را به امامزاده حسن(ع) ببرم.
مرد مسافر در طول مسیر، به بهانه گرمای هوا در دو نوبت اقدام به خرید آبمیوه کرد که هر بار نیز یکی از آبمیوه‌ها را به من می‌داد، اما دقایقی پس از نوشیدن آبمیوه‌ها، دچار سرگیجه شدید شده و خودرو را متوقف کردم اما وقتی به هوش آمدم فهمیدم تمام پول‌های نقد به همراه عابربانک (حاوی رمز و گوشی تلفن همراهم) به سرقت رفته‌است.با طرح این شکایت کارآگاهان اداره پنجم آگاهی در تحقیقات متوجه شدند از حساب بانکی مالباخته در چندین نوبت بیش از 80 میلیون ریال پول برداشت شده است.با شناسایی محل‌های برداشت پول از حساب شاکی، کارآگاهان با مراجعه به تعدادی از مراکز خرید از جمله یک مغازه لباس فروشی در منطقه تهرانسر و بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته، موفق به شناسایی فردی 40 ساله شدند که شاکی نیز او را شناسایی کرد.پس از پیگیری‌های پلیس، این فرد به عنوان یکی از دزدان سابقه‌دار شناسایی شد و مأموران پی بردند وی از 16 سالگی تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه زندانی‌اش به شهریور سال 1394 باز می‌گردد. سرانجام با شناسایی مخفیگاه «رضا» در ملارد کرج، مأموران او را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز علاوه بر کشف مقداری اموال مسروقه از قبیل گوشی تلفن همراه، ساعت مچی مردانه و مقداری طلا و جواهرات، مقداری پودر مشکوک به مواد بیهوشی نیز کشف شد که متهم پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعتراف کرد این پودر را برای بیهوشی افراد به‌کار می‌برده‌است. این سارق سابقه‌دار گفت: ابتدا به استعمال تریاک معتاد شدم و درحال حاضر نزدیک به پنج سال است که به مصرف شیشه اعتیاد پیدا کرده‌ام. به همین خاطر برای تهیه مخارج مواد مخدر و امرار معاش چاره‌ای جز سرقت نداشتم.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد- معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ- در این باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت‌های مشابه و داشتن سوابق متعدد وی، بازپرس پرونده با درخواست انتشار بدون پوشش تصویر متهم از مردم خواست در صورت شکایت از متهم به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها