نقشه زن صیغه‌ای برای باجگیری از پیرمردها

کد خبر: 556002

زن‌جوان با پیرمردهای پولدار ازدواج می‌کرد تا نقشه باجگیری از آنها را عملی کند.

روزنامه همشهری: اين زن پس از پايان دوره عقد موقت، با همدستي خواستگار سابقش طعمه‌هايش را مي‌ربود و دست به اخاذي‌هاي ميليوني مي‌زد. چند روز پيش، زماني كه پيرمرد پولداري در خانه‌اش در شمال تهران تنها بود موبايلش زنگ خورد. آن طرف خط زن جواني به نام نسترن بود كه چند‌ماه قبل‌تر به‌مدت 3‌ماه به عقد موقت وي درآمده و حالا چند روزي مي‌شد كه مدت عقدشان تمام‌شده بود. نسترن به بهانه اينكه وسايلش در خانه پيرمرد جا مانده با او درخياباني در غرب پايتخت قرار گذاشت تا آنها را پس بگيرد. پيرمرد از همه جا بي‌خبر در محل قرار حاضر شد غافل از اينكه دام سياهي برايش پهن شده است.

72ساعت اسارت در كلبه متروكه

پيرمرد در محل قرار به جاي نسترن با 3مرد قوي‌هيكل روبه‌رو شد. آنها او را به زور و ضرب و شتم سوار خودروي پژويي كردند و به سمت شمال كشور رفتند. او 3روز در كلبه‌اي متروكه كه به‌نظر مي‌رسيد داخل يك دامداري است، زنداني بود. آدم‌ربايان با غل و زنجير او را بسته بودند و با ضرب و شتم از او چند سفته و چك سفيد امضا گرفتند. حتي كارت‌هاي عابربانكش را به همراه رمزشان گرفتند و حسابش را خالي كردند و پس از اخاذي 500ميليون توماني، تصميم گرفتند او را رها كنند. آن روز يكي از گروگانگيران، كليد قفل و زنجير را در كلبه متروكه جا‌گذاشت و پيرمرد با باز كردن قفل موفق به فرار شد.

اعترافات نسترن

با فرار گروگان و شكايت وي، پرونده‌اي در دادسراي جنايي تهران تشكيل شد و گروهي از مأموران با دستور قاضي آرش سيفي، مأمور رسيدگي به اين پرونده شدند. آنها با راهنمايي شاكي و اقدامات پليسي، ‌نسترن، همسر صيغه‌اي شاكي را دستگير كردند. هرچند او مدعي بود كه بي‌گناه است اما وقتي شواهد را عليه خود ديد ناچار به اقرار شد. نسترن كه زني حدودا 38ساله است به قاضي جنايي چنين گفت: چند سال قبل از همسرم طلاق گرفتم و پس از آشنايي با پيرمرد به عقد موقت وي درآمدم اما پس از پايان دوران عقد از او جدا شدم. در همين دوران از طريق اينستاگرام، خواستگار سابقم را كه از نوجواني عاشقش بودم پيدا كردم. من و شهرام عاشق هم بوديم اما خانواده‌هايمان مخالف ازدواج ما بودند. وقتي متوجه شدم كه او هم از همسرش جدا شده به پيشنهاد ازدواجش جواب مثبت دادم. براي ازدواج و تشكيل زندگي نياز به پول داشتيم. براي همين اين نقشه را با هم طراحي كرديم تا از پيرمرد پولدار، باجگيري كنيم. وي ادامه داد: شهرام براي اجراي اين نقشه 2نفر از دوستانش را اجير كرد و من پيرمرد را سر قرار كشاندم. شهرام و همدستانش پيرمرد را حسابي ترسانده بودند و فكر نمي‌كرديم او شكايت كند اما تصورمان اشتباه بود.پس از اعترافات اين زن، وي با صدور قرار بازداشت موقت در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفت. درحالي‌كه بررسي‌ها براي دستگيري آدم‌ربايان ادامه داشت، مشخص شد كه اين نخستين‌بار نيست كه نسترن و همدستانش، پيرمردي را براي باجگيري گروگان گرفته‌اند. اين زن با همين شگرد به عقد موقت پيرمرد ثروتمند ديگري درآمده و پس از پايان دوران عقد، وي را سر قرار كشانده بود تا خواستگار سابقش به همراه آدم ربايان اجير‌شده، سناريوي باجگيري از طعمه خود را اجرا كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد پرونده شكايت ديگري از اين زن و همدستانش در شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران در حال رسيدگي است و اين يعني متهمان به‌صورت سريالي دست به آدم‌ربايي و باجگيري از پيرمردهاي ثروتمند مي‌زدند.به گزارش همشهري، هم‌اكنون تحقيقات براي دستگيري متهمان فراري و كشف جرايم احتمالي ديگر از سوي اين گروه ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها