مادر فرزند‌کش از اعدام گریخت

کد خبر: 558766

پدر دخترک چهارساله که فروردین امسال به دست مادرش به قتل رسیده بود، صبح دیروز با حضور در دادسرای جنایی تهران همسر سابقش را بخشید.

روزنامه ایران: پدر دخترک چهارساله که فروردین امسال به دست مادرش به قتل رسیده بود، صبح دیروز با حضور در دادسرای جنایی تهران همسر سابقش را بخشید.
دراین جنایت که دوم فروردین رخ داد دختر 4 ساله‌ای به‌نام «سارا» به‌دست مادرش به قتل رسید. زن جوان زمانی که با اورژانس تماس گرفت مدعی شد که دخترش به‌طور ناگهانی از حال رفته است.
اما با توجه به مرگ مشکوک دخترک، بازپرس «منافی آذر» از شعبه سوم دادسرای جنایی دستور تحقیقات ویژه جنایی در این باره را صادر کرد.سرانجام با گذشت 4 ماه از این ماجرا، پزشکان قانونی اعلام کردند دخترک براثر مصرف متادون جان سپرده است.
بدین ترتیب زن جوان بازداشت شد و به قتل دخترش اعتراف کرد. او مدعی شدکه از همسرش به‌خاطر اعتیادش جدا شده و قصد ازدواج با مرد دیگری را داشته است و به همین خاطر تصمیم گرفته دخترش را از میان بردارد. به‌دنبال دستگیری زن جوان همسر سابق او روز گذشته در دادسرای جنایی تهران حاضر شد و از قصاص همسرش گذشت.
او گفت: بدون هیچ چشمداشت و دریافت دیه‌از قصاص همسر سابقم گذشتم.وی گفت: من اعتیاد شدید به متادون داشتم و همین موضوع هم باعث جدایی ما شد. من نگهداری از بچه را به او سپردم و او هم مهریه‌اش را بخشید.
من «سارا» را خیلی دوست داشتم، اما چون مادر بزرگ و مادرش نیز او را دوست داشتند بچه را به آنها سپردم. حالا هم از خون بچه‌ام می‌گذرم و می‌خواستم خود همسرم تا آخر عمر زجر بکشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها