فراخوان مرکز تخصصی امامت در تهران

کد خبر: 565114

مرکز تخصصی امامت تهران در سال جاری در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

سرویس دین و اندیشه فردا: مدیر مرکز تخصصی امامت تهران با اعلام شروع سال تحصیلی این مرکز همزمان با آغاز به کار هفتمین دوره آموزش مبانی امامت اعلام کرد تا کنون از 25 حوزه علمیه و 15 دانشگاه ، دانش پژوهانی در دوره های مختلف فراگیری معارف امامت و دفاع از حریم علمی مکتب اهل بیت آموزش دیده اند که تعدادی از آنها در دوره های تکمیلی برای فرصت مطالعاتی به نجف اعزام شدند.
حجت الاسلام نوری مدیر شعبه تهران گفت : سال جاری با توجه به دریافت مجوز مرکز تخصصی ، این بنیاد نسبت به جذب دانشجو در مقطع سطح 3 یا کارشناسی ارشد اقدام خواهد نمود که در زمستان امسال مراحل جذب آغاز خواهد شد.
ایشان هم چنین با شرح فعالیت های فرهنگی بنیاد امامت به برگزاری همزمان نمایشگاه (غدیر قرآن) در دهه ولایت در چند استان کشور اشاره کردند که 15 اثر طراحی-نقاشی از معارف امامت می باشد . وی گفت : در مراسم اربعین حسینی نیز 25 نمایشگاه در راستای ترویج و تبیین امامت در مسیر کربلا تا نجف اقامه خواهد شد.
لازم به ذکر است بنیاد فرهنگی امامت هر سال با برگزاری آزمون نسبت به جذب مشتاقان عرصه امامت و دفاع علمی از مکتب تشیع و مقابله با تکفیر و وهابیت که مورد تأیید مقام معظم رهبری می باشد اقدام می نماید .

آدرس : تهران - خیابان ولی عصر(عج) - بالاتر از خیابان امام خمینی ره - پلاک 1069 تلفن : 66477795 - 66477792

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها