دستگیری دو تبهکار در شیراز

کد خبر: 565359

دو تبهکار که به اتهام قتل و کودک ربایی تحت تعقیب بودند، در دو عملیات ویژه مأموران انتظامی فارس دستگیر شدند.

روزنامه ایران: دو تبهکار که به اتهام قتل و کودک ربایی تحت تعقیب بودند، در دو عملیات ویژه مأموران انتظامی فارس دستگیر شدند.

دو متهم که در خرداد و تیرامسال پس از ارتکاب جرایم خشن متواری شده بودند درجریان ردیابی‌های اطلاعاتی پلیس فارس شناسایی شده و به دام افتادند. سرهنگ ناصر کشاورز، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان فارس در این باره گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و با تلاش مأموران پلیس آگاهی این دو متهم در دو عملیات جداگانه شناسایی و در شیراز دستگیر شدند.

بازداشت قاتل فراری پس از دو ماه

28 خرداد، اهالی منطقه «صنایع»در شیراز جسد متعفن مرد 40 ساله‌ای را زیر یک خودروی سواری پیدا کردند که از ناحیه شکم و گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. با اعلام این جنایت، به دستور بازپرس ویژه قتل، تیمی از پلیس آگاهی شیرازمسئول شناسایی و دستگیری قاتل شدند. پس از افشای هویت مقتول، قاتل نیز شناسایی شد. اما شواهد نشان می‌داد این فرد به یکی از استان‌های شمال غربی کشورگریخته است. به این ترتیب با تحقیقات ویژه پلیسی مخفیگاهش شناسایی شد و در حالی که این تبهکار در اتوبوس مسافری اصفهان - شیراز قصد ورود به شهر را داشت توسط مأموران پلیس راه دستگیر شدکه تحقیقات تخصصی برای کشف انگیزه جنایت ادامه دارد.

زن نازا، نوزاد شیرخوار را ربود
پنجم تیرزن جوانی با مراجعه به کلانتری ناحیه 4 شیراز از ربوده شدن نوزاد شیرخواره‌اش از مقابل بیمارستان زینبیه خبر داد. با این گزارش، مأموران پلیس با بررسی محل کودک ربایی، دوربین مدار بسته‌ای را شناسایی کردند و با بررسی تصاویرضبط شده، چهره زن کودک ربا را شناسایی کردند.

با شناسایی این زن، تحقیقات برای دستگیری‌اش آغازشد و سرانجام وی در منطقه «گویم» شیراز به دام افتاد ونوزاد نیزبه خانواده‌اش بازگردانده شد. این زن در بازجویی‌ها مدعی شد به خاطرنازایی بچه را دزدیده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها