دفترهای کار که به شما انرژی می‌دهند

کد خبر: 573627

ین 16 دفتر کار همگی در یک ویژگی اشتراک دارند. وقتی وارد آن‌ها می‌شوید از فضا و در و دیوار، از دکوراسیون اداری انرژی می‌گیرید.

سرویس اجتماعی فردا: این 16 دفتر کار همگی در یک ویژگی اشتراک دارند. وقتی وارد آن‌ها می‌شوید از فضا و در و دیوار، از دکوراسیون اداری انرژی می‌گیرید. دکوراسیون داخلی این چند دفتر کار طوری است که خلاقیت را در شما بیدار و کار کردن را برای‌تان لذت‌بخش می‌کند. الان دیگر اکثر شرکت‌ها و ادارات به این نتیجه رسیده‌اند که دفتر کار و طراحی دکوراسیون مستقیماً بر راندمان کاری کارکنان تأثیر می‌گذارد و قوه‌ی خلاقیت را در آن‌ها تقویت می‌کند و همانطور که باید به دکوراسیون داخلی منزل توجه کرد به همان اندازه نیاز است تا به دکوراسیون محیط کار نیز توجه نمود.. لازم نیست که دفتر کار در یک ساختمان مشهور باشد، بلکه طراحی داخلی خلاقانه، محیط آرام، محوطه‌ی بازی و چیزهایی از این دست هستند که به کارکنان کمک می‌کنند تا خلاقیت خود را بروز دهند.برای این منظور بهترین کار این است تا شما از یک شرکت دکوراسیون داخلی مجرب مشورت بخواهید تا با اخرین متدهای روز دنیا بتوانند برایتان بهرتین طرح ها را اماده نمایند. ما در این‌جا چند دفتر کار را به شما معرفی می‌کنیم که با مبلمان اداری خلاقانه محیطی را فراهم کرده‌اند که دیگر شما میلی به کار کردن در خانه ندارید، بلکه ترجیح می‌دهید تا برای لذت بردن از خلاقانه‌ترین طراحی دکوراسیون اداری ممکن راهی محل کارتان شوید.

1: آی. سی رِیو، نیویورک

شرکت طراحی داخلی آی. سی رِیو که تاکنون برنده‌ی جوایز مختلفی به خاطر طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی شده است، دفتر کار خود در شهر نیویورک را طراحی کرده است. آن‌ها در مبلمان اداری شرکت‌شان از جاهای مختلف الهام گرفته‌اند، از طراحی داخلی لابی هتل‌ها گرفته تا فضای داخلی کافه‌ها. دفتر این شرکت طراحی داخلی 750 متر وسعت دارد و طراحی داخلی آن بسیار کاربردی و انعطاف‌پذیر است. در طراحی داخلی این شرکت عناصر گوناگونی به کار رفته که فضا را شاد و مفرح می‌کنند.

2: دفتر شرکت گوگل، زوریخ

طراحی داخلی دفترهای شرکت گوگل در سراسر جهان همیشه جذاب و دیدنی هستند. پس اگر دیدید که ما در این فهرست به بیش از یکی از دفاتر آن‌ها اشاره کردیم، تعجب نکنید. ولی به نظر ما، به‌ترین طراحی داخلی در بین همه‌ی دفاتر گوگل در سراسر جهان از آن دفتر این شرکت در زوریخ است. این‌که کارکنان گوگل چگونه در این دفتر این‌قدر کار می‌کنند را ما نمی‌دانیم. در طراحی داخلی این دفتر فضاهای مختلفی پیش‌بینی شده است؛ اتاقی برای ورزش، اتاقی برای آواز خواندن، اتاقی برای رقصیدن، اتاقی برای ماساژ، اتاقی دیگر برای کارکنانی که می‌خواهند در وانی پر از کف استراحت کنند، اتاقی با سقفی شیشه‌ای برای تماشای آسمان. طراحی داخلی اتاق‌های دیگر، شامل اتاقی به شکل جنگل یا اتاقی برایی تماشای فیلم می‌شود..

هنر خیاطی نیازی برای بانوان امروز

یکی از هنرهایی که می توانند بانوان برای تامین نیازهای شخصی خود و حتی برای تولید در امد از ان بهرتین استفاده را ببرند هنر خیاطی است. شما اگر بتوانید در آموزش خیاطی به مهارت لازم دست پیدا کنید می توانید علاوه بر اینکه کلیه نیازهای خود و خانواده تان را در زمینه خیاطی مرتفع کنید با کمی تلاش و آینده نگری حتی می توانید بعد ها از هنر خود تولید در امد نموده و در اقتصاد خانه نقشی موثر را ایفا نمایید.

اموزشگاه های زیادی را می توان یافت که به آموزش خیاطی می پردازند اما اگر به هر دلیل نمی توانید از این آموزشگاه ها استفاده نمایید پیشنهاد می کنیم به دنبال تهیه مجموعه اموزشی در زمینه خیاطی باشید. یکی از کامل ترین اموزش هایی که این روزها می توان در زمینه خیاطی یافت مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی است. اکثر شما اگر پای برنامه سیمای خانواده نشسته باشید حتما با نام خانم سیما عمرانی آشنا هستید و کارهای ایشان را از این برنامه دنبال کرده اید.

مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در نوع خود یکی از بهرتین و کامل ترین اموزش هایی است که می توان در این زمینه یافت.شما با در اختیار داشتن آموزش خیاطی فوق می توانید تمامی اصول و قواعد لازم را به راحتی و با کمترین دردسر فرا گرفته و خیلی زود خودتان قیچی به دست شروع به خلق اثار بسیار زیبایی نمایید.مجموعه اموزشی خانم عمرانی در قالب 22 دی وی دی و در مجموعه 1 و 2 در فروشگاه های اینترنتی معتبر قابل دسترس است.

چای سبز نوشیدنی ضد سرطان

این روزها همه درباره خواص و فواید چای سبز مطالب زیادی را می شنوید.این نوشیدنی جادویی دارای اثرات جادویی است که می توان با استفاده صحیح از ان خود را در مقابل بسیاری از بیماری ها مصون نگه دارید. چای سبز با دارا بودن مواد انتی اکسیدانی بسیار قوی می تواند در مقابل بروز انواع بیماری های سرطانی مقابله نماید.

در میان محصولات چای سبز که در بازار می توان یافت یکی از بهرتین و در عین حال خوش طمع ترین انها با برند تیما عرضه می شود. چای سبز تیما ترکیبی از چای و زیره و کاسیا و زعفران بوده و شما از نوشیدن ان لذت خواهید برد. طعم طبیعی گیاه چای سبز به خودی خود شاید به مزاق ما ایرانی ها زیاد خوش نیاید و به همین دلیل با ترکیب کردن این گیاه با زعرفان و زیره و کاسیا سعی شده تا علاوه بر حفظ خاصیت ضد سرطانی ان طعم و بوی خوش به ان بخشد تا در هنگام نوشیدن از آن لذت ببرید .

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها