نظر سراج درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات

کد خبر: 578167

عضو هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: تعداد رای‌دهندگان در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات با رای‌دهندگان کثیر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس قابل مقایسه نیست؛ می‌توان بررسیهای بیشتری راجع به برگزاری الکترونیکی انتخابات انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: ناصر سراج ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد برگزاری انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات اظهار کرد: انتخابات الکترونیکی برای نخستین بار است که در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات برگزار می‌شود.
وی افزود: در بازدید به عمل آمده، تعداد شرکت‌کنندگان خوب بود و من پیش‌بینی می‌کنم در دور اول، این انتخابات به سرانجام برسد و نماینده مدیران مسئول انتخاب شود.
عضو هیئت نظارت بر مطبوعات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه این انتخابات الکترونیکی می‌تواند نمونه‌ای برای انتخابات پیش‌رو باشد، اظهار کرد:‌ این انتخابات 3 هزار و 28 رای‌دهنده دارد که این تعداد با رای‌دهندگان کثیر انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی قابل مقایسه نیست.
سراج گفت: می‌توان بررسیهای بیشتری راجع به برگزاری الکترونیکی انتخابات انجام داد. وی تصریح کرد: آیین‌نامه الکترونیکی برگزار شدن انتخابات، امسال به تصویب هیئت دولت رسید و هیئت نظارت بر مطبوعات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت کافی برای الکترونیکی برگزار شدن این انتخابات را داشته‌اند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها