این دو نامه را به فیش حقوقی پدر موشکی ایران ضمیمه کنید

کد خبر: 586984

در روزهایی که خبر فیش های نجومی موجی از نارضایتی میان مردم رقم زده است، انتشار دو نامه از سردار شهید، حسن طهرانی مقدم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این دو نامه را به فیش حقوقی پدر موشکی ایران ضمیمه کنید
خبرگزاری تسنیم: در روزهایی که تب فساد 3 هزار میلیاردی خوابیده و فساد 8 هزار میلیاردیِ صندوق فرهنگیان و فیش‌های نجومی مدیران دولتی در صدر اخبار قرار دارد، دو نامه از شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و فرمانده سازمان جهاد خودکفایی سپاه حرف های زیادی برای گفتن دارد.
پدر موشکی ایران
بازدید آیت‌الله خامنه‌ای از جهاد خودکفایی سپاه و توضیحات شهید طهرانی مقدم به ایشان طهرانی مقدم در نامه اولش به کارگزینی سپاه نوشته است که مدت خدمت او در جبهه‌های حق علیه از 74 ماه به 64 ماه کاهش داده شود. این نامه در سال 1380 نوشته شده است. نامه دوم شهید حسن طهرانی مقدم به سردار زاهدی معاون نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. او این نامه را در سال 1389 نوشته است. در آن سال قرار بود تا باقیمانده مرخصی پاسدار ها بصورت نقدی تسویه شود. طهرانی مقدم در نامه‌اش آورده که از سال 79 تاکنون(1389 زمان نامه) 100 روز از مرخصی استحقاقی استفاده کرده است -یعنی تقریبا سالانه 11 روز مرخصی رفته است- و از معاون نیروی انسانی خواسته تا بدلیل «حق سپاه» بر گردنش و اینکه اعتقاد دارد «نتوانسته‌ام دین خود را به اسلام، انقلاب و سپاه ادا کنم»، وجهی جهت باقیمانده مرخصی‌های استحقاقی‌اش پرداخت نشود.
پدر موشکی ایران
پدر موشکی ایران
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها