دستبند پلیس بر دستان زمین‌خوار ۱۲ میلیاردی

کد خبر: 588971

سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری فردی که بیش از چهار هکتار از اراضی ملی به ارزش 12 میلیارد ریال را به صورت غیرقانونی تصرف کرده بود، خبر داد.

سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی لرستان در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع تصرف غیرقانونی اراضی ملی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پروند، مشخص شد بیش از چهار هکتار از اراضی ملی و دولتی در منطقه‌ای در خرم‌آباد به ارزش 12 میلیارد ریال توسط فردی به صورت غیرقانونی مورد تصرف قرارگرفته است. فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری فرد متخلف، خاطر نشان کرد: در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. قنبری گفت: شهروندان هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانونی به فوریت‌های پلیسی 110 گزارش دهند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها