توقف تردد دریایی به جزایر هرمزگان

کد خبر: 624421

مدیر بندرمسافری شهید حقانی هرمزگان از توقف تمام ترددهای دریایی مابین سرزمین اصلی با جزایر هرمزگان خبرداد و گفت: شناورهای ناجی و بالگردهای امدادی آماده ارائه خدمات به طوفان‌زده‌ها در خلیج فارس است.

خبرگزاری تسنیم: محمد احمدی‌زاده، با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا و و وزش باد شدید در خلیج فارس و هشدارهای سازمان هواشناسی اظهار داشت: تمام فعالیتهای بنادر مرکزی استان و ترددهای دریایی از سرزمین اصلی به جزایر استان از ساعت 16:30دقیقه امروز پنج شنبه متوقف شده است. وی در ادامه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه از فردا بیان داشت: فعالیت های دریایی تا اطلاع ثانوی تعطیل و شناورهای ناجی و بالگردهای امدادی در حالت آماده باش به سر میبرند. مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس با بیان اینکه خوشبختانه با اطلاع‌رسانی به موقع و اعلام هشدارهای لازم تا کنون هیچ حادثه دریایی رخ نداده است افزود: با وضعیت موجود، تردد دریایی از بندر پل به جزیره لافت هم تا اطلاع بعدی تعطیل است.
احمدی زاده ادامه داد: توصیه می‌شود شهروندان و مسافرانی که قصد عزیمت به جزایر استان را دارند از تردد غیر ایمن و از طریق بنادر غیر مجاز پرهیز کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها