زن امریکایی ،ازترس مافیا فرزندانش را کشت!

کد خبر: 638760

زن امریکایی به خاطر وحشت از مرگ کودکانش در شکنجه گاه اعضای کارتل‌های مواد مخدر، هر دو فرزندش را کشت و خود را به پلیس معرفی کرد.

روزنامه ایران: زن امریکایی به خاطر وحشت از مرگ کودکانش در شکنجه گاه اعضای کارتل‌های مواد مخدر، هر دو فرزندش را کشت و خود را به پلیس معرفی کرد.
این زن 29 ساله که «آمبر پاژتور» نام دارد پس ازقتل دو دختر و پسر 7 و 8 ساله اش با پلیس تماس گرفت و موضوع را خبرداد. این درحالی است که 6 سال قبل اعضای یک باند مافیایی مواد مخدر شوهر وی را ربوده و او را در جنایتی هولناک به قتل رسانده و جسدش را چند تکه کرده بودند. از سوی دیگر «آمبر» که همواره مورد تهدید بود می‌ترسید که فرزندانش نیز به سرنوشت پدرشان دچار شوند به همین دلیل هر دوکودک را با دستانش خفه کرد.
به گزارش پلیس ایندیانا، این زن جوان درحالی که جسد فرزندانش را در صندوق عقب خودرویش گذاشته بود خود را تسلیم پلیس کرد. درادامه تحقیقات جنایی مشخص شد این زن برای انتقال اجساد فرزندانش، مرد همسایه را نیز با شلیک گلوله از پا درآورده و خودروی او را به سرقت برده بود.
خانواده این زن مدعی بودند او ماه‌ها است که مورد تهدید کارتل‌های مواد مخدر قرار گرفته اما گروه‌های حمایت از کودکان نسبت به وضعیت او بی‌تفاوت بوده و آنها مقصر این اتفاق هستند.بنا به دستور قاضی پرونده، «آمبر» تحت معاینات کامل پزشکی و روانی قرار دارد و هنوز دراین باره تصمیمی اتخاذ نشده است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها