قتل پایان درگیری تعمیرکار آسانسور و مرد سرایدار

کد خبر: 649883

مرد سرایدار اعتراف کرد پس از درگیرشدن با تعمیرکار آسانسور او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

روزنامه شرق: مرد سرایدار اعتراف کرد پس از درگیرشدن با تعمیرکار آسانسور او را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.
٢٨ اسفند درگیری منجر به جرح در آدرس فردوس شرق - خیابان ابراهیمی به کلانتری ١٣٣ شهرزیبا اعلام شد. با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به نام امیر ٣٦ساله برای تعمیر آسانسور به آدرس مورد نظر مراجعه و در ادامه با سرایدار ساختمان به نام سامان ٣٣ساله درگیر شده که در درگیری هر دو نفر آنها برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند. حین رسیدگی به پرونده نزاع و درگیری منجر به جرح در کلانتری ١٣٣ شهرزیبا، ٣٠ اسفند به کلانتری مربوطه اعلام شد که امیر به علت شدت جراحت وارد ‌شده ناشی از جسم تیز و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرده است. با دستور بازپرس دادسرای صادقیه پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرا، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
با ارجاع پرونده به اداره دهم پلیس آگاهی، اظهارات مقتول و قاتل بررسی شد. در اظهارات اولیه، امیر (مقتول) مدعی شده بود سامان او را با ضربات چاقو مجروح و سامان نیز مدعی شد که ابتدا مقتول وی را با ضربات چوب مجروح کرده است. در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محل وقوع درگیری مراجعه و در تحقیقات از همسایگان و شاهدان صحنه درگیری مشخص شد سامان هنگام درگیری چاقو در دست داشته و ضربات وارده با چاقو از سوی وی ایجاد شده است.
سامان ضمن اعتراف صریح به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: متوفی برای تعمیر آسانسور به ساختمان مراجعه کرده بود که در آنجا با او درگیری لفظی پیدا کردم؛ او ضمن ناسزاگفتن به من و همسرم، با چوب به من حمله‌ور شد و من با چاقویی که در دست داشتم او را هل دادم که ناگهان چاقو به پایش برخورد کرد. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به نزاع و درگیری منجر به قتل، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها