پایان هولناک زندگی دختر عقب مانده

کد خبر: 650450

پسر جوان در جنایتی هولناک، دختر عقب مانده همسایه را ربود و پس از تجاوز و شکنجه وحشیانه، او را کشت و بدنش را به شکلی فجیع مثله کرد.

روزنامه ایران: پسر جوان در جنایتی هولناک، دختر عقب مانده همسایه را ربود و پس از تجاوز و شکنجه وحشیانه، او را کشت و بدنش را به شکلی فجیع مثله کرد.
به گزارش پلیس «واندربرگ»درایالت «ایندیانا»ی امریکا، «ترنس روچ» 24 ساله، چند روزقبل و در اقدامی هوکناک، دختر19 ساله‌ای به نام «آلی بکرل» را از خانه‌اش ربود و او را به خانه متروکی کشاند. این جنایتکار، دخترجوان را ساعت‌ها مورد تجاوز و شکنجه قرارداد و بعد هم او را به قتل رساند. به گفته سخنگوی پلیس، این جانی بی‌رحم حتی پس از قتل دخترنگون بخت، به جسد او نیز تعرض کرد و سپس برای پنهان کردن راز جنایتش، جسد را به شکلی مثله کرده که به هیچ شکل قابل شناسایی نبود. مأموران که به‌دنبال اعلام ناپدید شدن مرموز «الی»، تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتنش آغازکرده بودند سرانجام با ردیابی‌های گسترده وسرنخ‌هایی که به دست آورده بودند، به محل جنایت مخوف رسیدند.
پس از کشف بقایای جسد و چند چاقو که درخانه متروکه پنهان شده بود، کارآگاهان عامل جنایت را شناسایی و دستگیرکردند. او هم به تشریح جزئیات آدم ربایی، تجاوز و قتل پرداخت. در حال حاضر تحقیقات تخصصی از این جنایتکار ادامه دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها