امتحانات کدام پایه‌های تحصیلی نهایی است؟

کد خبر: 656826

عبدالرسول عمادی رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش؛ در خصوص زمان امتحانات پایان سال دانش آموزان گفت: با توجه به برنامه اعلام شده، امتحانات از دوم خردادماه برگزار می‌شود و تغییری در برنامه تاکنون نداریم، اما با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش امکان تغییر زمان امتحانات نهایی برای دانش آموزان مناطق سیل زده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران: رییس سازمان سنجش با بیان توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایان سال گفت: صدور کارنامه الکترونیکی به تدریج برای دانش آموزان اجرا می‌شود.
عبدالرسول عمادی رییس سازمان سنجش آموزش و پرورش؛ در خصوص زمان امتحانات پایان سال دانش آموزان گفت: با توجه به برنامه اعلام شده، امتحانات از دوم خردادماه برگزار می‌شود و تغییری در برنامه تاکنون نداریم، اما با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش امکان تغییر زمان امتحانات نهایی برای دانش آموزان مناطق سیل زده وجود دارد. وی ادامه داد: در نظام آموزشی ۳ - ۳ - ۶ فقط پایه دوازدهم امتحان نهایی خواهد داشت که استقرار آن دو سال آینده انجام می‌شود. رییس سازمان سنجش بیان کرد: احتساب نمرات در کنکور نیز مانند سال گذشته بوده و ۲۵ درصد تاثیر سوم متوسطه و ۵ درصد نمره پیش دانشگاهی محاسبه می‌شود و نتایج از نیمه تیرماه به سازمان سنجش مکاتبه می‌شود. وی در مورد صدور کارنامه الکترونیک با بیان اینکه از دخالت و اشتباه نیروی انسانی در اعلام نمرات جلوگیری می‌شود، تصریح کرد: این روند برای فارغ التحصیلان مقطع سوم متوسطه و پیش دانشگاهی انجام شده و تلاش داریم به تدریج برای سایر پایه‌ها نیز این کار اجرایی شود، اما زمان دقیقی برای استرار کامل آن وجود ندارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها