عامل قتل در زمین فوتبال از اعدام گریخت

کد خبر: 661967

مرد جنایتکار در یک قدمی چوبه دار بود که با پرداخت 100 میلیون تومان به پدر و مادر مقتول رضایت آنها را گرفت

روزنامه ایران: جوان افغان که به دنبال مشاجره بر سر اجاره زمین فوتبال، پسر جوانی را با چاقو کشته بود و با حکم قضات شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده بود با گذشت سه سال از قتل، با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت 100 میلیون تومان به خانواده مقتول، از قصاص نجات یافت.
یکم فروردین سال 93 در جریان درگیری خونینی که در یکی از زمین‌های فوتبال جنوب تهران رخ داد پسر جوانی به نام «سیاوش» - 23 ساله - با چاقو کشته شد.
کارآگاهان در جریان تحقیق دریافتند یک پسر افغان به نام «خیرالله» به خاطر پول اجاره زمین فوتبال با سیاوش درگیر شده و هنگام زد و خورد او را به قتل رسانده و بعد هم از محل جنایت گریخته است.
تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه بیست و پنجم فروردین سال 94، جنایتکار فراری دستگیر شد و قضات دادگاه پس از محاکمه، او را به قصاص محکوم کردند که این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور هم تأیید شد.اما قاتل زمانی که در یک قدمی چوبه دار بود توانست با پرداخت 100 میلیون تومان به پدر و مادر مقتول رضایت آنها را جلب کند و از اعدام رهایی یابد.

روز گذشته این نجات یافته از طناب دار از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری تهران که به ریاست قاضی قربانزاده و مستشاری قاضی ملکی تشکیل جلسه داده بود، محاکمه شد. قضات نیز او را به 4 سال حبس محکوم کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها