یادداشت «جک استراو» درباره تهران چه بود؟

کد خبر: 678167

قالیباف گفت: جک استراو وقتی از تهران بازگشت اعلام کرد که این شهر با شهری که روزگاری در آن قرارداد کذایی را بستیم کاملا متفاوت است و دچار تحول شده است. حداقل انصافتان قد دوست خودتان؛ جک استراو باشد.

یادداشت «جک استراو» درباره تهران چه بود؟
جک استراو
سرویس اجتماعی فردا: امروز محمدباقرقالیباف در آیین افتتاح تقاطع همسطح سه راه تقی آباد و بهره برادری از ۱۱۰ پروژه منطقه ۲۰ با تاکید بر تحول تهران طی ۱۲ سال اخیر گفت: واقعیت این است که دشمنان انقلاب وقتی به تهران می‌آیند دربرگشت، از این شهر و تحولات آن تعریف می‌کنند و معتقدند نشانی از تحریم در این شهر دیده نمی‌شود. به عنوان مثال جک استراو وقتی از تهران بازگشت اعلام کرد که این شهر با شهری که روزگاری در آن قرارداد کذایی را بستیم کاملا متفاوت است و دچار تحول شده است. حداقل انصافتان قد دوست خودتان؛ جک استراو باشد.
گفتنی است که جک استراو پس از سفرش در ایران یادداشتی در روزنامه ایندیپندنت در رابطه با پیشرفت تهران نوشت: «اوایل هفته گذشته هنگامی که پس از 9 سال همراه هیئت نمایندگی پارلمانی انگلیس از فرودگاه امام خمینی به هتل خود در مرکز تهران می‌رفتم، زیرساخت‌های این شهر، اتوبان‌ها و خطوط جدید مترو که در دست ساخت بود من را شگفت زده کرد. با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلا بمبئی و قاهره.»
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها