سردار اشتری: مشکل امنیتی در مراسم ارتحال امام نداشتیم

کد خبر: 679580

فرمانده ناجا گفت: مشکل امنیتی در مراسم ارتحال امام نداشتیم.

خبرنگار مهر: سردار حسین اشتری بعد از ظهر یکشنبه در جریان بازدید از قرارگاه انتظامی و ترافیکی حضرت « روح الله» در غرب استان تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: امام خمینی(ره) از تاثیرگذارترین شخصیت های مذهبی و سیاسی جهان اسلام هستند و سبک زندگی ایشان الگویی برای زندگی تک تک مسلمانان است.
وی سپس به تامین امنیت برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حرم مطهر ایشان و با سخنرانی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تامین امنیت این مراسم بین المللی و مهم یک توفیق الهی برای پلیس است.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تا این لحظه کوچکترین مشکل امنیتی گزارش نشده و مراسم در بالاترین سطح امنیتی برگزار شده است.
اشتری با تقدیر از اقدامات پلیس غرب استان تهران و نیز پلیس تهران بزرگ در تامین امنیت مراسم سالروز ارتحال امام(ره) گفت: مدیریت و برنامه ریزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در قرارگاه انتظامی و ترافیکی حضرت « روح الله» سبب برگزاری این مراسم در کمال امنیت شد.
سردار محسن خانچرلی، فرمانده قرارگاه انتظامی ترافیکی حضرت «روح الله» نیز در حاشیه این بازدید، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فعالیت قرارگاه حضرت « روح‌الله» تا تخلیه کامل حرم حضرت امام (ره) از زائران ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش قرارگاه انتظامی ترافیکی حضرت « روح‌الله» همه ساله در نیروی انتظامی به منظور سامان‌بخشی به نظم و امنیت و هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت حضرت امام (ره) دایر می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها