درآمد چند ده میلیونی رستوران‌های بزرگ بازار تهران در یک روز

کد خبر: 685170

کمتر کسی است که پایش به بازار تهران باز نشده باشد، بازاری داغ و پر همهمه که محال است راهتان به آنجا بیافتد و با دیدن انواع غذاها وسوسه نشوید و با شکم خالی راهی منزل شوید!

درآمد چند ده میلیونی رستوران‌های بزرگ بازار تهران در یک روز
درآمد چند ده میلیونی رستوران‌های بزرگ بازار تهران در یک روز
رپورتاژاگهی: کمتر کسی است که پایش به بازار تهران باز نشده باشد، بازاری داغ و پر همهمه که محال است راهتان به آنجا بیافتد و با دیدن انواع غذاها وسوسه نشوید و با شکم خالی راهی منزل شوید! قدم به قدمی که بردارید در کوچه های قدیمی و مسیر اصلی، رستوران و فست فودهای مختلفی را مشاهده می کنید، که بعضا برای برخی از آنها باید مدت ها در صف آنها بایستید؛ رستوران هایی که هر سلیقه و با هر قدرت خرید مالی می تواند در یکی از آنها یک وعده از غذاهای ایرانی گرم را نوش جان کند. مصداق ضرب المثل هر قدر پول بدهی همان قدر آش میخوری در بازار به خوبی مشخص است، خیلی سخت نیست یافتن رستوران های با کیفیت که هر کسی که پای به بازار گذاشته علاقمند است در همان جا غذای خود را نیز بخورد، رستوران هایی که اغلب در کوچه پس کوچه ها نیز صف طولانیشان به چشم میخورد؛ برخی نیز که از موقعیت مالی مناسبی بهره ور نیستند می توانند به همان ساندویچی و یا کبابی های قدیمی رفته و شکم خود را با غذایی با کیفیت همان روزهای قدیم اما با هزینه ای کمتر سیر کنند.
در بازار تهران سه رستوران وجود دارند که صف های همیشگی آنها و البته انواع غذاهای خوشمزه ‌ شان همیشه بر سر زبان افراد وجود دارد؛ رستوران هاییکه از لحاظ کیفیت غذا و میزان مشتری به همراه گردش مالی در یک سطح قرار داشته و به گفته مشتریانشان با آنکه باید زمان زیادی را برای ایستادن در صف بگذارانید اما ارزش آن را دارد که غذای لذیذشان را بچشید! به گفته مشتریان این رستوران ها قیمت غذاها با آنکه کم نبوده و گران است، اما کیفیت و حجم غذا نیز به قدری بالاست که می توانیم با خیال راحت پول آن را پرداخت کرده و از خوردن غذایی با کیفیت لذت ببریم!
رستوران مسلم، شمشیری و شرف الاسلامی سه رقیب همیشگی بازار تهران بوده که در وصف آنها و غذای خوبشان با انواع سالاد ایرانی و فرنگی ، انواع ترشی و نوشیدنی های سرد و تزئین های زیبایشان برای شما بسیار گفتیم! از تعداد فروش روزانه و میزان مشتریان خود چیزی نمی گویند و از گردش مالی آنها که بپرسیم می گویند ما را با دارایی در نیندازید! اما در خصوص تعداد سرویس دهی روزانه که از آنها بپرسید سری به نشانه تعدادی بالا برایتان تکان خواهند داد! با این حجم از مشتری و غذای با کیفیت محاسبه تخمینی گردش مالی کار ساده ای نیست، اما میزان فروش ناخالص این نوع از رستوران ها در یک روز تا چند ده میلیون نیز خواهد رسید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها