درگیری نیروهای پلیس با قاچاقچیان مسلح

کد خبر: 694292

فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس و دستگیری دو قاچاقچی و کشف یک تن و ۵۰۳ کیلو تریاک خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان از درگیری مسلحانه تیم‌های عملیاتی پلیس و دستگیری دو قاچاقچی و کشف یک تن و ۵۰۳ کیلو تریاک خبر داد.
سردار حسین رحیمی گفت: طی اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی بر روی یک باند مسلح مواد مخدر، اعضای آن با استفاده از خودرو‌های کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد افیونی را به منطقه سراوان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می‌کردند، از سوی تیم‌های اطلاعاتی پلیس شناسایی شده و تحرکات آن‌ها تحت نظر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل نامحسوس، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند، توسط تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شدند. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند ادامه داد: قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند که پس از حدود نیم ساعت درگیری با به جاگذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند. سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده ازقاچاقچیان مسلح، یک تن و ۱۱۲ کیلو تریاک را کشف کردند. این مقام ارشد انتظامی به یک عملیات دیگر پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان "و"ایرانشهر" با شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کرده ضمن دستگیری دو قاچاقچی، ۳۹۳ کیلو تریاک کشف کردند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها