خودکشی یک ژاپنی به خاطر کار طاقت‌فرسا

کد خبر: 694476

مدیرعامل آژانس تبلیغاتی دنتسو ژاپن پس از خودکشی یکی از کارمندان‌اش استعفا داد، شرکت مذکور به دست داشتن در مرگ ماتسوری تاکاهاشی ۲۴ ساله متهم شده است.

مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: ماتسوری تاکاهاشی، از کارمندان آژانس تبلیغاتی دنتسو، بع علت کار زیاد خودکشی کرد. او پیش از مرگ در نامه ای به مادرش نوشته بود " چرا مجبوریم کارهایی انجام بدهیم که خیلی دشوار است؟ "
خانم تاکاهاشی پیش از مرگ قریب به 100 ساعت کار مستمر انجام داده بود، او در هفته تنها می توانست 10 ساعت بخوابد، دوستان‌اش مدعی هستند اگر این مقدار کمی بیشتر می شد شاید افسردگی بر او غلبه نمی مرد و هم اکنون زنده بود. پس از حادثه تاکاهاشی، آژانس تبلیغاتی دنتسو متهم به سو استفاده از کارمنداش برای کار بیش از حد شد. این اتفاق در کریسمس سال 2015 میلادی رخ داد و همچنان حواشی آن در فضای مجازی ژاپن داغ است. نمونه های این خودکشی در کشور ژاپن بسیار دیده می شود، اصطلاح "کاروشی" در ژاپن به کسانی اطلاق می شود گه زیاد کار می کنند. حالا در شرکت دنتسو ساعت 10 ساعت خاموشی است، چراغ ها خاموش می شوند وکارمندان محترمانه به بیرون راهنمایی می شوند تا استراحت کنند و دست به خودکشی نزنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها