گپ و گفتگو با صاحب عکس مشهور کنکور ۹۶ +تصاویر

کد خبر: 694937

آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد.

گپ و گفتگو با صاحب عکس مشهور کنکور ۹۶ +تصاویر
خبرگزاری میزان: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد. برای شرکت در کنکور آزمون 96، تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر معادل ۵۸.۹۶ درصد زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر معادل ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند. گروه عکس خبرگزاری میزان گزارش تصویری از آزمون سراسری امسال منتشر کرد که مورد استقبال گسترده رسانه ها قرار گرفت؛ در یکی از این تصاویر، عکاسان میزان لحظه ای را ثبت کردند که در آن یکی از داوطلبان کنکور به خواب رفته بود.
گپ و گفتگو با صاحب عکس مشهور کنکور ۹۶ = گپ و گفتگو با صاحب عکس مشهور کنکور ۹۶ =
بعد از انتشار این عکس، امیرحسین اکبری(صاحب این عکس) با ارتباط با کانال خبرگزاری میزان در صفحه اجتماعی توضیحاتی را پیرامون این عکس ارائه کرد: در لحظه ثبت عکس من نخوابیده بودم و چشم های خود را بسته بودم و پایین را نگاه می کردم. امیرحسین اکبری 21 ساله ساکن تهران است و می گوید که رتبه کنکور برای او مهم نیست؛ او صفر تا صد لحظه ثبت عکس فوق را اینگونه برای خبرگزاری میزان روایت می کند: "به علت تابش مستقیم نور خورشید از مراقبین درخواست کردم تا صندلی من را تغییر دهند اما این پیشنهاد من با مخالفت آنها روبرو شد و بعد از این مخالفت دفترچه را به مدت 30 ثانیه بر روی سرم قرار دادم و زمین را نگاه کردم و اصلا در آن لحظه ثبت عکس نخوابیده بودم."
گپ و گفتگو با صاحب عکس مشهور کنکور ۹۶
اکبری در خاتمه از همسن و سالهای خود خواست که برای رسیدن به اهداف و دغدغه هایشان تلاش کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها