مهدی چمران: خط ۸ مترو را سیاسی نکنید

کد خبر: 708223

رئیس شورای شهر تهران گفت: خط ۸ مترو را نباید با حاشیه‌های سیاسی نگاه کرد، این خط برای مردم و آسایش آنهاست و همه باید از آن تقدیر کنیم.

شهر نوشت: رئیس شورای شهر تهران با تقدیر از افتتاح خط ۸ متروی شهر تهران که تردد در مسیر فرودگاه امام(ره) تا شهر آفتاب و سایر خطوط را میسر کرده است، روز خبرنگار را تبریک گفت و اعلام کرد: خبرنگاران امانتدارانی هستند که اگاه سازی می کنند و آگاه سازی یعنی دانایی بخشیدن به جامعه که کار ارزشمندی است.
مهدی چمران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه شورا، افتتاح خط جدید مترو را گامی موثر در مدیریت شهری دانست و افزود: آغاز به کار خط جدید مترو در حالی انجام شده است که وظیفه شهرداری نبوده زیرا این خط خارج از محدوده شهر تهران بوده اما براساس تصویبات قبل شورا این خط ساخته شد‌.
وی با یاداوری اینکه خط۸ به واسطه امتداد خط یک با حضور شهروندان و رئیس مجلس افتتاح شده است، خاطرنشان کرد:۲۰میلیارد که در سال۹۱ برای این پروژه در نظر گرفته شده بود امروز برای ساخت این خط هزینه شده در حالیکه دولت سهم خود را نپرداخت. در واقع قرار بود دولت باقی هزینه ها را تامین کند که پرداخت نکرد و کار ساخت ماه ها متوقف شد اما پس از آن قرار شد شهرداری به حد مطلوب و ابرومندی در حد و اندازه مورد نیاز این ایستگاه با نام امام خمینی ساخته شود. چمران با یاداوری اینکه افتتاح این خط گشایشی در کار مسافران فرودگاه امام(ره) ایجاد می کند و تردد در این مسیر تا سمت رباط کریم و خط های فرعی که به نمایشگاه شهر افتاب اتصال می یابند رفاه شهروندان را تامین می کند، متذکر شد: امیدواریم واگن های مترو در این مسیر نیز تامین شود و این خط که در حد و اندازه خطوط ارزشمند شهری است ابروی جمهوری اسلامی و مسافران را تامین کند. رئیس شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: این خط به صورت شبانه روزی به بهره برداری می رسد. از همین رو وجود این ایستگاه باید همه را خوشحال کند. بنابراین تاکید می کنم ساخته شدن این خط باید مورد تقدیر و تحسین قرار گیرد، آن هم در شرایط خارج از تاثیرات جو سیاسی زیرا این مترو برای مردم است و به شخص و دستگاه خاصی ارتباط ندارد و همه باید این کار را تحسین کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها