چه کسی یا کسانی مقصر اصلی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هستند؟

کد خبر: 719162

به نظر شما مخاطبان «فردا» چه کسی یا کسانی مقصر اصلی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هستند؟ شیوه نامه سفرهای اردویی باید حاوی چه نکاتی باشد که شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم؟

چه کسی یا کسانی مقصر اصلی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هستند؟
اتوبوس دانش آموزان
سرویس اجتماعی فردا: روز گذشته بود که در اثر واژگونی اتوبوس ۱۱ نفر کشته شدند و ۳۴نفر نیز صدمه دیدند. این در حالی است که 4 دانش‌آموز در این حادثه قطع عضو و قطع نخاع شده اند.
به دنبال این حادثه مسئولان، پیام تسلیت می‌دهند و اعلام می‌کنند که حتما مسئله را پیگیری می کنند. آنها می گویند که خسارت و دیه می دهند و برخورد قضائی خواهند کرد. اما هیچ‌کدام از اینها مسأله اصلی نیست. هرچند هرکدام‌شان مهم است ولی مسأله اصلی این است که چه کار کنیم که این حوادث دوباره، سه‌باره و چندباره تکرار نشود؟
سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور در این رابطه گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان دختر هرمزگانی اطلاعاتی که از سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان مشهود به سپهتن به دست آمده نشان دهنده سرعت راننده، تصاویر ناشی از خستگی او در پشت فرمان بوده است.
به نظر شما مخاطبان «فردا» چه کسی یا کسانی مقصر اصلی حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان هستند؟
چگونه می توان از بروز حوادث این چنینی جلوگیری کرد؟
شیوه نامه سفرهای اردویی باید حاوی چه نکاتی باشد که شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم؟
نظرات خود را بدون توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی برای ما ارسال کنید. بدیهی است سایت «فردا» از انتشار نظرات توهین‌آمیز معذور است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها