کشف یک تن هروئین ازداخل بونکر سیمان +عکس

کد خبر: 720084

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و ۹۷ کیلوگرم هروئین از داخل بونکر یک دستگاه خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

کشف یک تن هروئین ازداخل بونکر سیمان +عکس
خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و ۹۷ کیلوگرم هروئین از داخل بونکر یک دستگاه خودروی تریلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
سردار محسن خانچرلی گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در خصوص تهیه، حمل و انتقال موادمخدر توسط احدی از قاچاقچیان به صورت گسترده در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کشف یک تن هروئین ازداخل بونکر سیمان =
فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری‌های شبانه روزی از چند ماه گذشته و تعقیب و مراقبت‌های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان به نام "الف-پ" اهل بندر ترکمن قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک دستگاه خودروی تریلی، اقدام به تهیه، حمل و جابجایی موادمخدر کند که در همین راستا پس از شناسائی خودرو، عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد. سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودرو‌های عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهریار، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر در این زمینه شدند. این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات پلیس در بازرسی از خودروی سنگین، مقدار یک تن و ۹۷ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در ته مخزن جاسازی شده بود، از داخل بونکر یک دستگاه تریلی کشف و متهم به همراه موادمخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها