کشف و انهدام ۳۳ باند کلان قاچاق مواد مخدر در کرمان

کد خبر: 721055

برخی از این باند‌ها به صورت مسلحانه فعالیت داشته و مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و بعضا قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و در حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر شده اند.

خبرگزاری میزان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد و جمع آوری اطلاعاتی و با محوریت ضربه به سر باند‌های قاچاق مواد مخدر طی چند ماه گذشته بیش از ۳۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را در سطح استان کرمان شناسایی و منهدم کردند.

سالاری اظهارکرد: در اجرای سیاست‌های ترسیمی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مبارزه با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر مامورین اداره کل اطلاعات استان کرمان با رصد و جمع آوری اطلاعاتی و با محوریت ضربه به سر باند‌های قاچاق مواد مخدر موفق گردیدند طی چند ماه گذشته بیش از ۳۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را در سطح استان کرمان شناسایی و منهدم کردند.

وی افزود: برخی از این باند‌ها به صورت مسلحانه فعالیت داشته و مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و بعضا قصد ترانزیت مواد مخدر به خارج از کشور را داشته که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار و در حین حمل و ترانزیت مواد مخدر دستگیر شده اند. دادستان کرمان اضافه کرد: در این عملیات بیش از ده تن انواع مواد مخدر (۱۰۴۶۶۰ کیلوگرم) شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین به همراهی ۳۶ دستگاه انواع خودرو و ۳۴ تلفن همراه از این باند‌ها کشف و توقیف و ۳۱ نفر از سرباند‌ها و اعضای باند دستگیر و بازداشت و دو نفر از قاچاقچیان مسلح در حین درگیری با مامورین به هلاکت رسیدند. این مقام قضایی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در مجموعه اداره کل اطلاعات استان کرمان، و نیرو‌های انتظامی بیان داشت: الحمدالله با مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) امر مبارزه با باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر که بعضا غیر بومی می‌باشند روند مطلوب و ثمر بخشی می‌باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها