علت حریق در هتل خیابان شیرازی مشهد اعلام شد

کد خبر: 734262

صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان‌رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: بر‌اساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان میراث فرهنگی شب گذشته هتلی واقع در خیابان آیت‌الله شیرازی مشهد دچار حریق شده بود که با مشتعل شدن لوازم یکی از اتاق‌های هتل در طبقه چهارم در ساختمان گسترش پیدا کرده بود.

خبرگزاری فارس: جانشین معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان‌رضوی، علت حریق شب گذشته در یک هتل در خیابان شیرازی را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان‌رضوی، یوسف بیدخوری اظهار کرد: بر‌اساس پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان میراث فرهنگی شب گذشته هتلی واقع در خیابان آیت‌الله شیرازی مشهد دچار حریق شده بود که با مشتعل شدن لوازم یکی از اتاق‌های هتل در طبقه چهارم در ساختمان گسترش پیدا کرده بود.

وی افزود: دو نفر از مسافران مقیم در اتاق فوقانی محل حادثه دچار گازگرفتگی شدند که به بخش مسمومیت بیمارستان امام رضا(ع) منتقل و صبح امروز ترخیص شدند.

جانشین معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی، اتصال یخچال اعلام شده است، ادامه داد: تنها خسارت مالی که به این هتل وارده شده است و این هتل شب گذشته فعالیت پذیرش را از سر گرفت.

بیدخوری بیان کرد: واحد 408‌ در طبقه چهارم این هتل دچار حریق شده بود که بنا به اظهارنظر کارشناس آتش‌نشانی مربوط به اتصال یخچال بوده و خوشبختانه به اتاق‌های مجاور آسیبی وارد نشده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها