توضیحات دانشگاه پزشکی تهران درباره قتل یک دانشجو

کد خبر: 736071

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشجوی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران متاسفانه در پی یک مسئله کاملا شخصی کشته شده اس

خبرگزاری مهر: دکتر علیرضا پارساپوردرباره خبری مبنی بر قتل یک دانشجوی رادیولوژی، گفت: این دانشجوی ترم سوم رشته رادیولوژی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آخرین بار سه شنبه هفته پیش در کلاس درس حاضر بوده است و پس از اینکه به خانه بازنگشته است و پیگیری اولیای دانشجو، پلیس اعلام کرد که متاسفانه در پی یک مسئله شخصی جان خود را از داده است.

وی افزود: ما وظیفه خود می دانیم به عنوان دانشگاه علوم پزشکی تهران با خانواده این دانشجو ابراز همدردی کنیم و برای این خانواده از خداوند متعال طلب صبر داریم.

به گزارش مهر، امروز در گزارش های خبری مختلف خبری مبنی بر قتل یک دختر دانشجو عنوان شده بود که به اشتباه دانشجوی پزشکی و دانشگاه محل تحصیل وی دانشگاه تهران عنوان شده بود.

بر اساس اعلام پلیس آگاهی تهران، چهارشنبه ۱۹ مهرماه فردی با مراجعه به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به مأمورین اعلام کرده است که دخترش (متولد ۱۳۷۸) برای رفتن به دانشگاه از منزل خارج و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است. در نهایت مشخص شد جوانی ۲۳ ساله به عنوان نامزد این دانشجو اعتراف کرده است به دلیل مشاجره لفظی، متوفی را خفه کرده و جنازه را در جاده شهریار رها کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها