غیبت ابهام انگیز ۶ روزنامه در نمایشگاه مطبوعات!

کد خبر: 736627

شرکت نکردن ابهام انگیز 6 روزنامه در نمایشگاه مطبوعات امسال با انتشار فهرست نهایی رسانه‌های حاضر در این نمایشگاه نشان دهنده اعتراض مستتر آنهاست.

خبرگزاری فارس: با انتشار فهرست نهایی رسانه‌های حاضر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مشخص شد که 6 روزنامه دنیای اقتصاد، شرق، اعتماد، آرمان، آفتاب یزد و جهان صنعت که مدیران همه آنها اعضای هیات مدیره انجمن روزنامه‌های غیردولتی هستند، در نمایشگاه مطبوعات امسال شرکت نخواهند کرد.

این اتفاق در حالی رخ داده که پیشتر زمزمه‌هایی مبنی بر حضور نیافتن این روزنامه‌ها در نمایشگاه امسال به گوش می‌رسید. در همین حال و مطابق این خبر، به جز روزنامه شرق و آفتاب یزد، بقیه روزنامه‌های فوق‌ ثبت نام اولیه را انجام داده بودند.

شنیده می‌شود به نتیجه نرسیدن مذاکرات این روزنامه‌ها با معاونت مطبوعاتی برای حذف طرح اشتراک و تغییر در روش پرداخت یارانه، باعث شده مدیران این روزنامه‌ها به چنین تصمیمی برسند.

مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از پنجم تا دوازدهم آبان (9.30 تا 20.30) در حالی میزبان مردم و اهالی فرهنگ و رسانه در نمایشگاه مطبوعات است که امروز (23 آبان) نقشه اولیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات منتشر شده است.

طبق تصمیم شورای سیاستگذاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، از 60 غرفه فعال در نمایشگاه امسال تقدیر خواهد شد. ضمن اینکه 80 درصد غرفه‌ها متعلق به بخش خصوصی هستند.

رسانه‌های حاضر در نمایشگاه مطبوعات، برگزاری بیش از 200 نشست خبری، رونمایی، کارگاه آموزشی و...در وبسایت نمایشگاه ثبت نام کردند. ضمن اینکه 100 ماهنامه، 54 هفته‌نامه، 30 دوهفته‌نامه، 20 دوماهنامه و 52 فصلنامه این نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها