حمله گرگ هار به چهار شهروند گلپایگانی

کد خبر: 738153

فرماندار گلپایگان گفت: عصر روز گذشته گرگی که احتمال مبتلا به هاری داشت با حمله به چهار شهروند گلپایگانی آنها را مجروح کرد.

خبرگزاری مهر: حسین فراست با اشاره به حادثه حمله گرگ به چهار نفر از شهروندان گلپایگانی اظهار داشت: این گرگ عصر روز گذشته به یکی از کشاورزان که در حال برداشت ذرت بوده حمله کرده و با کمک سه نفر دیگر از کشاورزان این گرگ را از این کشاورز جدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد از ناحیه بینی مجروح و برای درمان به بیمارستان الزهرا انتقال یافته است، تصریح کرد: سه نفر دیگر نیز از ناحیه صورت، دست و پا آسیب دیده‌اند که در بیمارستان گلپایگان مداوا شده‌اند.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه بر آورد کارشناسان از رفتار این گرگ و با توجه به حمله این گرگ به موتور بدون سرنشین این گرگ به بیماری هاری دچار شده بود، افزود: این حیوان به دنبال رفتارهای خشن زیادی که انجام داده با اصابت گلوله محیط بانان کشته شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این اتفاق صبح امروز جلسه شورای تامین شهرستان تشکیل شد، گفت: قرار شد که نمونه‌برداری انجام شده از این گرگ برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شده است.

فراست با بیان اینکه در حال حاضر محدوده‌ای که این حیوان در آن وجود داشته است تحت کنترل است، گفت: ماموارن دامپزشکی در حال بررسی هستند که ارزیابی کنند دیگر حیوانات موجود در این منطقه به هاری مبتلا هستند یا خیر.

وی تصریح کرد: این حیوان در محدوده کشاورزی مشاهده شده و هیچ گونه خسارتی به احشام منطقه وارد نکرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها