در نزاع اتومبیل‌سوارها پدر راننده کشته شد

کد خبر: 740790

وهاب بعد از اغفال شهناز، او را با شناسنامه خواهرش نزد یک پزشک برده بود تا کورتاژ کند، اما پزشک موافقت نکرد و شهناز جریان را به پدر و مادرش اطلاع داد ...

در نزاع اتومبیل‌سوارها پدر راننده کشته شد

خبرگزاری تسنیم: اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی بیستم و و بیست یک شهریور 1355 می‌پردازیم.

در نزاع اتومبیل‌سوارها پدر راننده کشته شد

به خاطر سبقت گرفتن یک اتومبیل از اتومبیل دیگر نزاعی درگرفت که منجر به مرگ پدر راننده یکی از اتومبیلها شد.

ساعت چهار بعدازظهر روز پنجشنبه دو برادر به نامهای جلال و جمال هنگام عبور از خیابان تخت‌طاووس به خاطر اینکه راننده یک اتومبیل آریا به نام «هرایر» از اتومبیل آنها سبقت گرفته بود به او اعتراض کردند و موقعی که پشت چراغ راهنمایی رسیدند، بین راننده و سرنشین دو اتومبیل نزاعی خونین درگرفت.

میرزا پدر هرایر که ضمن دعوا آسیب دیده بود به درمانگاه بهار منتقل شد اما پزشکان درمانگاه اعلام کردند میرزا فوت کرده است، با اعلام فوت از طرف پزشکان درمانگاه، هرایر و هراج (دو پسر میرزا) علیه جمال و جلال به اتهام ایراد جرح منتهی به فوت پدرشان در کلانتری پنج تهران شکایتی تسلیم مأموران کردند.

جلال و جمال دستگیر و پس از تنظیم پرونده‌ای در این زمینه به دادسرای تهران فرستاده شدند.

رد پای قاتل پسر 14 ساله پیدا شد

بعد از چهار ماه و نیم تحقیق رد پای قاتلی که در اردیبهشت‌ ماه گذشته، پسر چهارده ساله‌ای را در نمایشگاه کشاورزی اطراف اتوبان کرج بعد از اغفال کشته بود، پیدا شد.

یکی از باغبانان نمایشگاه کشاورزی هنگام آبیاری، جسد این پسربچه را که از ناحیه سر شدیدا آسیب دیده بود، پیدا کرد و جریان کشف جسد به مأموران اطلاع داده شد.

چند نفر از اهالی مشخصات مردی را به مقامات قضایی اطلاع دادند که ساعتی قبل از پیدا شدن جسد این پسربچه با او دیده شده بود.

برمبنای این گزارش حق‌اندیش؛ بازپرس شعبه چهار دادسرای تهران تحقیقات وسیعی را برای کشف واقعیت و شناسایی و تعقیب متهم شروع کرد.

چون بعد از گذشت چهار ماه و نیم هنوز هویت مقتول معلوم نشده است، بازپرس مأمور رسیدگی انتظار دارد چنانچه اشخاصی در مورد هویت این پسربچه اطلاع دارند به شعبه چهار بازپرسی دادسرای تهران مراجعه کنند.

ازدواج کرد تا به زندان نرود

جوانی که دوست خواهرش را اغفال کرده بود، ازدواج را به زندان ترجیح داد.

چند روز قبل پدر و مادر دختری به نام شهناز به مأموران اداره آگاهی شکایت کردند جوانی به نام وهاب دختر آنها را اغفال کرده است.

در تحقیقاتی که مأموران در این‌باره به عمل آوردند معلوم شد شهناز دوست خواهر وهاب بوده است و به این خاطر به خانه آنها رفت‌وآمد می‌کرده، وهاب او را اغفال کرده است.

وهاب بعد از اغفال شهناز او را با شناسنامه خواهرش نزد یک پزشک برده بود تا کورتاژ کند، اما پزشک موافقت نکرد و شهناز جریان را به پدر و مادرش اطلاع داد.

مأموران وهاب را دستگیر کردند و او به گناه خود اعتراف کرد، وهاب حاضر شد به جای رفتن به زندان با فاطمه ازدواج کند، در نهایت مراسم ازدواج آنها در حضور مأموران انجام گرفت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها