اعتراف «شیطان پایتخت» به ربودن و آزار ۸ زن +عکس

کد خبر: 740832

سرپرست پلیس آگاهی تهران گفت: سارق سابقه دار خودرو‌های پایتخت به ربودن و آزار و اذیت ۸ زن اعتراف کرد.

اعتراف «شیطان پایتخت» به ربودن و آزار ۸ زن +عکس

خبرگزاری میزان: سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی با اشاره به دستگیری عامل اذیت و آزار زنان پایتخت گفت: متهم سابقه داری که با استفاده از خودرو پراید و مزدا ۳ سرقتی زنان را در خیابان‌های سطح شهر سوار کرده و در مناطق خلوت مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متهم پس از سوار کردن زنان، آن‌ها را به خیابانی خلوت برده و با استفاده از پیچ گوشتی پس از تهدید، نیت شوم خود را عملی می‌کرد.

اعتراف «شیطان پایتخت» به ربودن و آزار ۸ زن

سرپرست پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه "متهم مدعی شده به دلیل سرقتی بودن خودروها، امکان دستگیری اش وجود ندارد" تاکید کرد: سرانجام کارآگان پلیس آگاهی متهم ۲۴ ساله را روز دوشنبه سوار بر یک دستگاه خودرو سرقتی در خیابان نبرد شناسایی کردند.

یاراحمدی ادامه داد: پس از دستور ایست پلیس، متهم اقدام به فرار کرد که سرانجام در یک عملیات تعقیب و گریز، پس از شلیک گلوله به لاستیک خودرو و متوقف کردن راه متهم، او را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دارای ۴ سابقه سرقت خودرو و لوازم داخل آن است و در تحقیقات مدعی شده است که زنان را در مناطق مختلف به ویژه میدان هفت تیر سوار کرده و پس از انتقال به مناطق خلوت آن‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه "متهم معتاد به ماده مخدر شیشه است" گفت: این فرد در بازجویی‌های تخصصی به آزار و اذیت ۸ زن تاکنون اعتراف کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها