دستور دادستان کل به دادستان‌های مناطق زلزله‌زده

کد خبر: 747843

ادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت به خانواده‌های قربانیان زلزله غرب کشور، دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های زلزله زده را به پیگیری جدی حل و فصل مشکلات و نظارت بر روند خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده مکلف کرد.

دستور دادستان کل به دادستان‌های مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری تسنیم: به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، در متن اطلاعیه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری آمده است: ضایعه درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در استان‌های غرب کشور در اثر وقوع زمین لرزه شب گذشته موجب تاثر و تاسف است. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم قربانیان این حادثه و مردم عزیز کشورمان و آرزوی صبر و سلامتی برای بازماندگان ،امیدوارم با امداد رسانی مناسب و کمک های سریع و به موقع مردم،مسئولان و متولیان کمک رسانی قدری از آلام این عزیزان کاسته شود.

دادستان کل کشور تصریح کرده است: وقوع این زمین لرزه که موجب کشته شدن جمعی از هموطنان عزیز و مجروح و مصدوم شدن جمعی دیگر و همچنین موجب وارد آمدن خسارت‌های مادی به بخشی از مردم شریف و عزیز غرب کشور شد ضرورت هماهنگی و مساعدت جدی همه دستگاه های خدمت رسانی از جمله دستگاه های امداد و نجات و خدمات رسانی شهری و روستایی را می‌طلبد.

منتظری تأکید کرد: از این رو انتظار جدی و قانونی می‌رود که متولیان دستگاه‌های ذی ربط تمام همت و توان خود را در راه کمک به آسیب دیدگان به کار گیرند و دادستان های محترم مراکز استان‌های واقع در مناطق زلزله زده و استان های معین ، به همراه دادستان‌های شهرستان‌ها نیز حسب وظایف قانونی خود نظارت ویژه بر روند امداد رسانی و ایجاد آرامش،نظم و امنیت انجام دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها