کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی +نقشه

کد خبر: 756232

امروز به سبب پایداری نسبی هوا، همچنان انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی تهران، کرج، قزوین، مرکزی و اصفهان پیش بینی می‌شود.

کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی +نقشه

باشگاه خبرنگاران جوان: امروز به سبب وزش باد گرم جنوبی افزایش دما در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد و در برخی مناطق مذکور بویژه استان‌های گیلان و اردبیل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب بارش باران وبرف گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید و به تدریج کاهش دما شروع می‌شود و پنجشنبه ضمن تقویت و گسترش فعالیت سامانه بارشی، مناطق غرب، جنوب غرب، همچنین استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی را فرا خواهد گرفت.

شایان ذکر است بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر بصورت برف خواهد بود. از بعدازظهر چهارشنبه و در روز پنجشنبه بعلت افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق غرب و جنوب غرب خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

از بعدازظهر پنج شنبه و در روز جمعه به سبب وزش باد شدید، پدیده گردوخاک در جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت پنجشنبه به تدریج از میزان بارش در مناطق غربی کاسته و در روز جمعه بارندگی غالبا در شمال، شمال شرق کشور، دامنه البرز مرکزی و شرقی انتظار می‌رود.

روز‌های پنجشنبه و جمعه دریای خزر و روز‌های جمعه تا دوشنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها