شمارش معکوس اعدام قاتل پدر و پسر

کد خبر: 757828

قضات دیوانعالی کشور حکم دوبار قصاص پسر خشمگین روستایی را تأیید کردند که درجریان درگیری مسلحانه با همسایه شان، پدر و پسری را کشته و سه نفر را مجروح کرده بود.

شمارش معکوس اعدام قاتل پدر و پسر

روزنامه ایران: اواخر مرداد سال 93 مأموران پلیس منطقه کن سولقان درغرب تهران از درگیری خونین دو خانواده در یک روستا باخبرشدند. این درحالی بود که یکی از مجروحان در بازجویی گفت: «از یک هفته قبل بین خانواده ما و همسایه طبقه بالایی‌ درگیری شدیدی رخ داده بود و شهروز- پسر همسایه- مدام مزاحم ما می‌شد. آن روز ظهر هم در حالی که شهروز اسلحه شکاری در دست داشت به طرف ما شلیک کرد.» با شروع تحقیقات، شهروز بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد. سپس پرونده این جنایت در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت- مستشار دادگاه- تحت رسیدگی قرار گرفت که متهم درآخرین دفاعیاتش، اتهامات خود را پذیرفت.

در پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به دوبار قصاص، پرداخت دیه مجروحان و سه سال زندان به خاطر نگهداری سلاح غیرمجاز محکوم کردند. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشورهم مهر تأیید خورد و پرونده برای اجرای حکم به دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها