برخورد مرگبار پرشیا با تریلر در آزادراه پیامبر اعظم

کد خبر: 761182

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخورد مرگبار پرشیا با تریلر در آزادراه پیامبر اعظم دو کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.

برخورد مرگبار پرشیا با تریلر در آزادراه پیامبر اعظم

خبرگزاری فارس: به گزارش روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی، وحید شادی‌نیا اظهار داشت: ساعت 6:30 صبح امروز طی تماس مردمی با مرکز اورژانس میانه مبنی بر برخورد پرشیا با تریلر در محور، سریعاً دو دستگاه آمبولانس اورژانس بارگاه و دادلو عازم محل حادثه در 150 کیلومتری تبریز شدند.

وی در خصوص وضعیت مصدومان گفت: 6 نفر از سرنشینان پرشیا تحت اقدامات درمانی به بیمارستان برکت امام خمینی (ره) میانه و هشترود انتقال داده شدند، اما متأسفانه قبل از رسیدن عوامل اورژانس یک مرد 40 ساله و یک کودک از سرنشینان پرشیا در دم فوت کرده بودند.

شادنیا اضافه کرد: در حادثه دیگری، برخورد تریلر با خودرو ساینا در محور بستان آباد ـ تیکمه‌داش یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی یادآور شد: در تصادف ساعت 22 در محور بستان آباد ـ تیکمه‌داش راننده حدوداً 25 ساله در دم جان باخته بود و یک مصدوم 23 ساله بنا به گزارش کارشناسان اعزامی اورژانس، وضعیت وخیمی داشت و تحت اقدامات درمانی اورژانس به بیمارستان بستان‌آباد انتقال یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها